Hallo,
Kan iemand de phonemail inschakelen voor mijn vaste lijn.
Gechat en getelefoneerd maar er is niets gebeurd.
Hallo,
Kan iemand de phonemail inschakelen voor mijn vaste lijn.
Gechat en getelefoneerd maar er is niets gebeurd.
lukt het niet zoals beschreven hier → Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus
Morgen komen de Prox medewerkes terug langs
Deze instructie zegt dat voor het inschakelen of uitschakelen er contact moet genomen worden met proximus. Via chat en tel contact gehad maar de personen wisten hier niets van. Steeds beloofd dat er mij een bericht zou gestuurd worden maar nooit iets gekregen
Ter info: Indien het nog niet gebeurd is dan ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.
Hallo,
Bellen naar 1969 geeft mij enkel 2 mogelijkheden :
1 = bericht nalaten
2 = eigen mailbox te gaan
Als ik op 2 druk en mijn telefoonnummer ingeef dan vertelt men mij dat het geen geldig telefoonnummer is.(geprobeerd met 03…. alsook met 323...)
Ter info ik heb een 2 twist 40HD aangesloten op de b-box 3V+
Dus als mijn phonemail actief is dan zijn de instructies of het telefoonnummer 1969 niet correct
gevolgde instructie’s : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail-en-phonemail/voicemail-van-je-gsm-of-vaste-lijn.html
Mvg
Heb mijn laatste reactie vermeld in login-profiel/ticket
Wat een administratie om een vraag te stellen ………..
19 dagen geleden heb ik op vraag van Luc.M mijn vraag gesteld in mijn login-profiel/ticket.
Tot op heden geen antwoord ontvangen ?
Ik vermoed dat u vandaag geen reactie meer zult krijgen van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum
Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus
Vermits Phonemail niet standaard actief staat op uw vaste lijn (in tegenstelling tot phone mail basic), vermoed ik op basis van bovenstaande dat enkel een Proximus medewerker phonemail kan activeren op uw vaste lijn
Ik ben zeker dat ik geen reactie krijg van een proximus medewerker als ze na 19 niet antwoorden !
@M_016 neen je vergist u niet
cfr.
Wil je geen PhoneMail meer of wil je hem opnieuw aanzetten
Contacteer ons om PhoneMail voor je aan- of uit te zetten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.