Beste,
Sinds 21/1 zijn we overgeschakeld op een Flex Fiber Pack met Boost (1GB), waar we overigens zeer tevreden van zijn.
Door de 1GB, is er ook een vaste lijn inbegrepen in het pakket.
Helaas waren er problemen met deze lijn, en was deze pas 24/1 actief.
Sinds 24/1 krijg ik bijna iedere dag ongevraagde gesprekken van binnen- en buitenland van televerkopers, terwijl we ons nummer nog aan niemand hebben gegeven!
Proximus zorgt dat al je gegevens op 1207.be worden gezet : hiervoor hebben we per direct een annulatie gevraagd.
Ook op de DNCM lijst van de overheid zijn we ingeschreven.
Ik zie dus graag een oplossing van Proximus, zodat nummers van binnenkomende gesprekken worden weergeven, en eventueel geblokkeerd kunnen worden.
Ik ken de optie 1919, maar deze geen oplossing…
Ben het dus helemaal niet eens om voor zo’n basisfunctie extra te betalen… Bij GSM verkeerd is dit toch ook standaard..
Ik wens dus een Fiber Pack met Boost (1GB), en hierdoor dus ook een vaste lijn, maar wens wel met rust gelaten te worden door ongewenste verkopers.
Dus de opties zijn : ofwel zetten jullie zonder kosten de nummerweergaven aan, ofwel annuleren jullie de vaste lijn met behoud van de 1GB lijn.
We hebben nooit een vaste lijn gehad, maar het leek ons nuttig om in geval van nood aan onze familie te geven. Nu worden we dus lastig gevallen door onbekende, terwijl familie het nummer niet eens heeft...
Hopende op een goede en snelle oplossing.
Grts