Skip to main content

onlangs overgestapt en flex viber geinstalleerd op 02 sep door technieker. Tv, internet, 2 GSM OK. Omzetting is nu 10 dagen later naar ons oud tf nummer nog steeds niet gebeurd. Klant ***.

FYI: maandag pas komen de proximus forummedewerkers hier terug langs op het forum.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen , zodat zij er maandag direct mee aan de slag kunnen.


@jossesergeant  Hiervoor is dossier 46054025 in behandeling bij de bevoegde dienst. Heb je de overdracht van het telefoonnummer reeds goedgekeurd? Groetjes, Antonella


Blijkbaar volgens my proximus is mijn nummer veranderd naar mijn oude maar:

Als iemand mij belt is onmiddelijk doorgeschakeld naar voice mail.

Uitgaand lukt ook niet.

Bellen naar 1969 onmiddellijk bezet.


@jossesergeant Ik heb deze info doorgegeven aan de dossierbeheerder. Hij zal dit voor jou verder nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella


Reageer