FYI in principe zou dit blijkbaar via 1920 moeten kunnen (anders wachten op een Proximus moderator op dit publieke forum - vanaf morgen)
smart-services.pdf (proximus.be)
Met PhoneMail Basic kan je zelf je berichten niet raadplegen. Je moet wachten tot we jou de boodschap automatisch bezorgen. Om je boodschappen zelf te beluisteren of om je voicemail een persoonlijke toets te geven, activeer je best PhoneMail. • Je kan deze dienst deactiveren en opnieuw activeren via het gratis unieke nummer 1920 (zie pagina 10)
@Patrick48
- Het gaat hier wellicht om PhoneMail Basic:
- Proximus probeert het (gemiste) bericht gedurende 48 uur te bezorgen aan de bestemmeling. Na het beluisteren van de berichten of na 2 dagen worden de berichten geannuleerd. De klant kan het systeem ook niet bellen om zijn berichten te beluisteren (in tegenstelling tot PhoneMail).
ik ga ook navragen of we die phone mail basic onder je telefoonlijn kunnen verwijderen als je dat wil?
groeten,
Tina
U zou me daar heel veel plezier mee doen, alvast bedankt.
@Patrick48 Via order R000000110000R2E13 heb ik phonemail basic laten verwijderen.Het order gaat max binnen de 24u verwerkt zijn.Groetjes,Joel
@Patrick48 Via order R000000110000R2E13 heb ik phonemail basic laten verwijderen.Het order gaat max binnen de 24u verwerkt zijn.Groetjes,Joel
Alvast bedankt, ik ben daar inmiddels per email op de hoogte van gesteld.
Mvg.