Nu ik mijn nieuw abonnement FLEX terugvind in “Mijn Producten” - zit ik toch met een paar vragen:
Volgens de algemene aankondiging met brief eind oktober 2020, zou ik kunnen genieten van mijn vaste lijn (nationaal) gedurende 24/7.
Doch bij nazicht van mijn nieuw abonnement in “MY PROXIMUS” zie ik onderaan de nieuwigheden, volgende tekst:
Behoor ik, met mijn normaal verbruik, tot deze “onbeperkte aanbiedingen” - en waar vind ik de alg. voorwaarden van Proximus.
M.A.W. geniet ik van deze gunstige “onbeperkte aanbiedingen” ??
Het bewijs dat in nu tot FLEX behoor als nieuw abonnement, zie hieronder, en wat betekent: “Voordeelpack Slimme Diensten” ????
Toch graag een beetje uitleg, doch vooral mijn zogezegd nieuw voordeel t.o.v. vorig abonnement 24/7 gratis (nationaal) bellen !!
Alvast bedankt bij voorbaat. Gegroet.
Roland.
Bladzijde 1 / 1
Ok, bedankt AntonellaD
Mvg.
Patrick
@Patrick48 Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. De informatie van @RMO klopt. Dit zijn de gesprekken van november en je bent omgeschakeld naar Flex op 6 december. Groetjes, Antonella
Beste Patrick48,
Sorry dat ik stoor, doch zijn het niet de gesprekken, gevoerd tijdens de maand november 2020,
die u worden toegestuurd met het abonnement van december 2020 ?
Gegroet.
RMO.
Alvast bedankt Martin.
Inderdaad maar als de prox medewerkers hier langskomen kunnen ze u verder helpen/rechtzetten.
Morgen zal dat pas zijn als achterliggende diensten moeten geraadpleegd worden.
Beste,
Op mijn vandaag toegestuurde factuur worden me nog altijd telefoonkosten aangerekend die ik voor 17 uur heb gedaan, nochtans zou dat nu toch gratis moeten zijn volgens de brief die mij eind oktober werd toegestuurd?
Mvg.
Patrick
Dag Tina,
Eindelijk iemand die mij klaar en duidelijk een antwoord geeft op een HEEL SIMPELE vraag !!
Alvast bedankt, en ik hou dagelijks mijn verbruik in de gaten, en bemerk inderdaad, dat ik nog een communicatie hoef te betalen van 04-12-20. En inderdaad, tot op heden zie ik geen aanrekeningen meer van telefoongesprekken met mijn vaste lijn.
Gegroet en bedankt. Roland Moens.
@RMO
Beste
op 4 dec in de vooravond is je Flex pack geactiveerd : vanaf dan geniet je inderdaad van onbeperkt bellen met je vaste lijn, zoals beschreven staat.
Ik merk dat je op 4-12 in de voormiddag nog een gesprek met vaste lijn hebt gedaan, dus dat gaat wel nog op volgende aanrekening vermeld staan :-)
Groetjes,
Tina
Ter info: M_016 en ik zelf zijn gewone Forumleden zoals u en vele anderen.
Normaal nemen de Prox medewerkers de berichten die binnengekomen zijn door, als ze maandag hier terug op het forum langskomen, dit is daarom niet direct want ze hebben na een weekend heel wat berichten te doorworstelen!
Beste M_016,
Uw antwoord is kristalhelder, ONBEPERKT BELLEN 24/7 !!
Nu nog de andere experts (collega’s) hun mening afwachten zoals Martin en uzelf aanraden, volgende maandag.
Moet ik nu maandag e.k. zelf nog eens bij jullie aan de bel trekken, of gebeurd dit automatisch en bekijken jullie deze speciale gevallen tezamen ??
maar zoals reeds gezegd voor dat ene officieel correct antwoord van iemand van Prox zelf ga je toch moeten wachten tot maandag als ze hier de draad terug opnemen.
@RMO Proximus medewerkers komen pas vanaf maandag terug op dit forum
Wat uw concrete vraag in rood/blauw betreft : 100% zeker dat unlimited calls national in uw Flex pack van 73,49 euro/maand vervat zit:
Naar vaste lijnen + 1000 min/maand naar gsm's in België 24/7
concreet vanaf uw vaste lijn naar andere vaste nationale lijnen (geen 070 of 090x) en max. 1000 minuten per maand naar nationale mobiele nummers
dit alles evenwel conform de algemene voorwaarden voor “een normaal persoonlijk gebruik”
&
Info wat is voordeelpack slimme diensten
Ja voor dat ene correct antwoord ga je toch moeten wachten tot maandag
Beste Antonella,
Bedankt voor uw respons, doch ik moet een week verlof nemen, om al uw voorwaarden te lezen, en dan nog, moet men een jurist zijn, om alles in zijn plooi te leggen !!
Dus heb ik slechts één vraag:
“GENIET IK VAN BELLEN MET EEN VASTE TELEFOON NAAR EEN VASTE LIJN OF MOBIEL IN BELGIE 24/24 EN 7/7 ????? DIT VOLGENS JULLIE ZENDING VAN 29/10/2020 HIERONDER:”
OMKADERD IN BLAUW EN ROOD !!
Ik hoef geen 3 à 4 antwoorden, gewoon 1 correct antwoord volgens jullie per post verstuurde
zending, ontvangen op 29/10/2020 !!
Gegroet.
Roland Moens.
@RMO
De algemene voorwaarden van Proximus zijn terug te vinden via:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.