Vraag

Klacht verhuis: administratief kluwen

  • 27 September 2019
  • 5 reacties
  • 289 Bekeken

Beste

verhuisd op 2 augustus, installatie vlekkeloos verlopen. Top ... zou je denken.

Sinds toen: er moest eerst een nieuwe afspraak ingeboekt worden, nooit gebeurd en bleek nadien ook volledig overbodig gezien technisch alles werkt en blijft werken (gelukkig maar). Tussendoor gevraagd aan de klantendienst om vaste lijn op te zeggen, tv en internet niét. Was niet mogelijk gezien de verhuis nog open stond (vraag was kleine maand na de effectieve verhuis gesteld en vandaag zijn we bijna twee maanden verder en probeert men nog steeds de verhuis van mijn lijn af te halen).

Ondertussen werd er plots een annulatie voor àlles genoteerd en ging men alles opzeggen. Heeft men de annulatie moeten annuleren 🙂 Ook een reactie van de klantendienst: 'Er moet nog een wifi-booster geleverd worden, dat is het probleem' ... Neen, de wifi-booster staat er al van 2 augustus. :-)

'De dossierbeheerder gaat u morgen terugbellen' --> niet gebeurd. '
'Morgennamiddag moet u terugbellen, dan gaan we het eindelijk kunnen aanpassen' --> was nog steeds niet mogelijk, het dossier was nog lopende ...
En zo zijn er nog wel een paar.

Ondertussen twee mini-facturen gekregen omdat niets in orde staat, dat ik dus volgende keer ineens een hele grote factuur ga krijgen voor de volledige periode is dus zeker. Niet onoverkomelijk, maar niet handig voor de portefeuille. Bovendien niet mijn schuld dat het administratief volledig in de soep draait.

Eén groot geluk heeft proximus in mijn geval: mijn diensten werken technisch gezien. Maar ook administratief een zwakke service bieden en een verhuis twee maanden laten aanslepen ... waar men vaak telefonisch de klant kort wil afschepen zodat de volgende medewerker met goede wil het telkens mag oplossen is niet wat een goede customer care service zou mogen zijn. En laat net dat iets zijn waar ik wel jaren ervaring in heb. Volgende week zijn we twee maanden verder na de verhuis. Dan niet in orde? Dan is het geduld volledig op (eigenlijk nu al).

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste RubenVB,

Kan u uw profielgegevens aanvullen(naam, adres, gsmnr ….).

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,Joel
Bij deze toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +3
Beste RubenVB,

Er is nu een klachtendossier 42773845 in behandeling bij de bevoegde dienst.

De dossierbeheerder gaat uw vraag/probleem volledig nakijken en ook zelf terug contact met u opnemen.

Excuses dat alles langer duurt dan in normale omstandigheden.

Groetjes, Joel
Weer 5 dagen later, inmiddels 2 maanden nà de verhuis en nog steeds geen gevraagde productwijziging, geen correcte facturatie en geen contact opgenomen door een dossierbeheerder. Dit wordt lachwekkend.
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Ruben,

Ik heb zonet contact opgenomen met de collega die je dossier in behandeling heeft genomen. Ze is volop met het dossier aan de slag om alles uit te klaren en voor je in orde te krijgen. Van zodra ze alle nodige elementen heeft zal ze met jouw contact opnemen.

Groetjes IngeDc

Reageer