indien nog niet gebeurd:
best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten (bvb telefoonnummer waarover het probleem gaat) .
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
@Choreftis Mag ik vragen of dit over de vaste lijn of de gsm’s gaat?
@Choreftis Ik heb de instellingen van de vaste lijn opnieuw naar de B-box gestuurd. Zou u de B-box kunnen heropstarten en zien of het probleem opgelost is.
De B-box heropgestart, ik wacht nu af, ik laat het nog weten of het opgelost is of niet.
Alvast bedankt.
De laatste dagen weer een paar keer voorgehad…
Vroeger hadden we alleen problemen met internet of tv en nu de telefoon ook in de modem zit hebben we daar ook problemen mee, en met een merk telefoon dat ik al jaren foutloos gebruik, dus nu geen prullen van Proximus…
Dus probeer nu eens de zaak deftig op te lossen ja…
Ja, en toen werd het weer ijzig stil…...
Ik vrees dat er normaal pas morgen Proximus medewerkers (moderatoren) terug zullen aanwezig zijn op dit publieke forum
“One way communication” kan veroorzaakt worden door diverse onderdelen van het netwerk /de netwerken tussen de beller en de gebelde partij (en kan indien het zich soms wel en soms niet voordoet moeilijk te achterhalen zijn)
bv.
How to troubleshoot one-way and no-way audio on VoIP calls (teledynamics.com)
Eventueel in uw forum login profiel in het vrij veld ticket een beperkt aantal voorbeelden geven van nummers waarmee het probleem zich voordoet)
Indien het probleem zich bv. enkel stelt bij inkomend verkeer kan de oorzaak eventueel terug te vinden zijn in het netwerk van vertrek (van de beller)
@Choreftis
Heb je de bbox al een reset gegeven (dwz achteraan het reset gaatje ingeduwt met een tandenstoker)?
Reset je b-box 3 modem - YouTube
Geert