Op 1 april valt mijn vaste telefoon uit, ook gebrekkig internet en tv. Zondagavond 2 april gemeld, dinsdag kwam de technieker. Deze stelde vast dat het probleem kwam door werken in de buurt, de oplossing was een graafploeg maar deze kon hij niet boeken, ze gingen mij contacteren, maar dat gebeurde niet. Vele chats en telefoontjes later met vele beloftes om terug te bellen later sturen ze toch weer een technieker op zaterdag 7 april, hij is niet binnengeweest maar stelde vast dat er een graafploeg moet komen. Op zijn werkbon dat hij mailde schreef hij dat hij de binnenbekabeling vernieuwde maar hij is dus niet binnengeweest in huis, kan dit? Ze kunnen mij geen datum van herstel geven maar ze gaan volgende week eens bellen. Maar of ik dat nog kan geloven?
Momenteel is er een LAS ploeg voorzien om de herstelling uit te voeren op de bekabeling die ondergronds loopt.
Wanneer deze kabel hersteld is zal je via de klantendienst een tegemoetkoming krijgen.
We kunnen je vaste lijn eventueel gratis doorschakelen naar je GSM om zo geen oproepen te missen. Je mag in dit geval een GSM nr. vermelden op je profiel.
Geert
Heel de dag gewerkt mag nog steeds geen oplossing, 13 de dag! Misschien was ef beter iemznd vroeger wakker geschoten bij proximus
Dit gaat ook niet helpen, 12 de dag zonder vaste lijn, ze zijn hier gisteren komen werken zonder mij op de hoogte te brengen, en ze zijn weggegaan zonder een oplossing voor het probleem en zonder ook maar iets info te geven!!!!
Ik heb mijn gegevens doorgegeven, hopelijk gaat iemand mij vandaag contacteren, het is nu dag 11!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.