Abonnee: ***
Telefoonnummer: ***
Ik geraak langs geen kanten in "MyProximus" op het vinden van mijn verbruik op mijn vaste
telefoon.
Ik kom telkens terug op dezelfde pagina's, waar ik mij moet registreren (onnodig), als ik de beheerder ben (dat vind ik niet), doch waar ik mijn verbruik kan consulteren, DAT VIND IK NIET !!
Gelieve mij eens de correcte weg aan te tonen hoe ik daar geraak.
Gegroet.
Roland Moens.
Beste antwoord door M_016
In het verleden werden er vrij regelmatig problemen gemeld met de betrokken toepassing ("technisch probleem"), ik vermoed dat dit hier evenwel niet het geval is
Er dient onderscheid gemaakt te worden tussen "facturen" (wat reeds gefactureerd werd) en "verbruik" (lopende nog niet gefactureerde periode)
Mijn facturen - details bekijken - aanrekening xyz - details (=xls-file in csv-formaat te openen in Excel of bv. Libre Office Calc)
U krijgt info van nr x naar nr y op datum z op tijdstip a voor een duur b
Mijn verbruik - meer details - niet gefactureerd bedrag - verbruik (juni/juli) - … met de "v-pijltjes" verder openen
U krijgt gelijkaardige info zoals hierboven op voorwaarde dat er verkeer geweest is (houdt u evenwel rekening met een vertraging van +/- 8 uur)
Succes
Bekijk origineel
Er dient onderscheid gemaakt te worden tussen "facturen" (wat reeds gefactureerd werd) en "verbruik" (lopende nog niet gefactureerde periode)
Mijn facturen - details bekijken - aanrekening xyz - details (=xls-file in csv-formaat te openen in Excel of bv. Libre Office Calc)
U krijgt info van nr x naar nr y op datum z op tijdstip a voor een duur b
Mijn verbruik - meer details - niet gefactureerd bedrag - verbruik (juni/juli) - … met de "v-pijltjes" verder openen
U krijgt gelijkaardige info zoals hierboven op voorwaarde dat er verkeer geweest is (houdt u evenwel rekening met een vertraging van +/- 8 uur)
Succes