Skip to main content

Heeft er iemand ervaring mee met Gigaset en internet box +

Ik vermoed dat 1/11/224 (vrije modemkeuze) aan bovenstaande weinig of niets zal kunnen veranderen

Mogelijks biedt het 3e in het bericht van philippe_d vermelde punt een oplossing voor het probleem “registratie” (VoIP niet langer actief op Bbox/interfnetbox zelf, dus niet meer via een groene RJ11 poort) 

last but not least, telefonie staat nu ingesteld op jouw Internet Box. Dit account moet verwijderd worden uit jouw Internet Box. Geen idee of je dat zelf via “My Proximus” kan doen, ofwel moet laten doen door een Proximus medewerker (eventueel via de Forum medewerker hier).

Jouw telefoon kan niet gelijktijdig aangemeld staan op de Gigaset als op de Internet Box.

&

Bv info voor VoIP via AVM Fritz!box

IP-telefoon of software voor internettelefonie met FRITZ!Box gebruiken | FRITZ!Box 7590 | AVM Nederland

 

Fyi

Netgear Orbi mesh vs Fritz mesh - Userbase

Ik vermoed dat de betrokken auteur (“bartman”) een werkende Siemens (Gigaset) telefoon - met een VoIP Dect base - heeft die aangesloten is op een Proximus internetbox (via een gele RJ45 poort)

 


Bedankt, @M_016 !

 

Is er een Proximus moderator/medewerker die de account voor mijn vaste telefoon van mijn Internet Box (HGW4) kan halen, zodat mijn Gigaset IP BASE base station via SIP zich kan registreren bij ims.belgacom.be?

Alvast bedankt!

 


Reageer