Skip to main content

Alweer een jaar voorbij en ik ben nog altijd trouwe klant.😉
Dus terugkerende vraag: kan de korting verlengd worden?

En ander vraagje aan de PX-medewerkers: waarom kan die korting niet omgezet worden in een permanente korting? Dit zou het forum en de moderators toch ontlasten, niet waar?

@Mutlie Ik heb deze terug geactiveerd voor 12 maanden via order R000000110000VSA8T.Mail volgt nog van de wijziging.Groetjes,Joel


@Joel M hoe zit dit juist wanneer je juist de korting opnieuw moet aanvragen is dit juist nadat je de aanrekening (met de12de  korting) ontvangen en betaald hebt, om zonder onderbreking verder je korting te krijgen?


En de vraag is daarnaast: Als je een goede (dus trouwe) klant ben en steeds tijdig betaalt, waarom kan de korting dan niet worden “verworven”?  Wat verstaat Proximus dan anders onder getrouw zijn?


@Mutlie

Proximus heeft deze korting oorspronkelijk in het leven geroepen voor onze trouwe klanten, maar deze was in principe slechts voor eenmalig 12 maanden. Wij verlengen deze opnieuw puur vanuit commercieel oogpunt.

Het is daarom mogelijk dat we deze korting in de toekomst niet meer kunnen of mogen verlengen. Het is eigenlijk een gunst en geen recht.

Wij hopen op uw begrip

Groetjes,Joel


@Martin Dat hangt af wanneer de korting laatst is geactiveerd.Als u de dag ervoor dan belt annuleren we deze eerst en zetten die dezelfde dag er terug op.Dan start deze terug voor 12 maanden.Groetjes,Joel.


Reageer