Skip to main content

Vorige week zaterdag heb ik een flex pack genomen. Ik vroeg of de vaste lijn 24/7, gsm, WiFi booster en een decorder er bij in begrepen was. Dit zat er allemaal in heeft die man gezegd. Nu wil ik s’avonds bellen met de vaste lijn en dit ging niet meer. Gebeld naar proximus en die man zei dat ik maandag moest bellen naar de commerciële dienst. Zo gezegd zo gedaan en die hebben gezien dat de verkoper een fout heeft gemaakt. Er is een decorder geleverd maar geen WiFi booster. Er is ook een brief gestuurd van het pakket dat ik had besteld, bleek een pakket te zijn wat ik niet had gevraagd Ze gingen mij terug contacteren maar tot op heden nog niets gehoord. Nu zit ik al een week zonder vaste lijn door een fout van de verkoper.

Groetjes Kristel 

FYI: Best dat je afwacht tot maandag als de proximus forummedewerkers hier terug langskomen op het forum om dit verder te bekijken en op te lossen.


@Kristel Willems 

ik heb geprobeerd te bellen en een voicemail ingesproken

je wil dus een flex pack mét TV, vaste lijn en internet ??

je mag me ook privébericht sturen via dit forum...

Groeten

Tina


Reageer