FYI: → Wist je dat? Je in de Corona periode je vaste lijn kan laten doorschakelen naar een ander nummer! | Proximus Forum
→ Oproepen doorschakelen op je gsm of vaste lijn | Proximus
→ slim die lijn van mij (proximus.be)
in een ander topic vind ik dit terug
Naar een ander nummer | Activeren | Deactiveren |
U antwoordt niet binnen de 15 seconden | Typ **61*+32 ander nummer# en druk op Verzenden | Typ ##61# en druk op Verzenden |
Uw gsm ontvangt geen signaal | Typ **62*+32 ander nummer# en druk op Verzenden | Typ ##62# en druk op Verzenden |
U bent in gesprek | Typ **67*+32 ander nummer# en druk op Verzenden | Typ ##67# en druk op Verzenden |
U wilt alle oproepen zonder onderscheid doorschakelen | Typ **21*+32 ander nummer# en druk op Verzenden | Typ ##21# en druk op Verzenden |
1
Nee dit hoeft niet
2.
smart-services.pdf~2019-01-03-11-12-02~cache.PDF (proximus.be)
In principe zou u voor zover mij bekend een tonaliteit (ter bevestiging) moeten horen
P.S.
Oproepen doorschakelen op je gsm of vaste lijn | Proximus
Indien het niet lukt, kunnen enkel Proximus-medewerkers (op dit publieke forum) u verder helpen
Hallo Martin,
Super bedankt voor de snelle reactie, ik probeer het straks uit, wat mij wel onmiddellijk opvalt is dat er in uw nota’s 2 sterretjes (**) staan voor de getallen (voorbeeld **61*……..) en in de handleiding van Proximus slechts 1(*61*…...), wat is juist?
M.v.g. Erik
Die post waar dit beschreven staat met ** is inderdaad al oud dus zal het wel niet meer kloppen !
Oké nogmaals bedankt Martin en nog een prettige dag verder!
P.S. Ik hou je nog op de hoogte of het werkt!
Graag gedaan en inderdaad laat best weten of het werkt.
Voor u ook een aangename dag verder.
Hallo Martin,
Het lukt jammer genoeg niet, zowel met 1 als 2 sterretjes als met en zonder 0032, niets helpt, als ik op toets druk om te bellen (toets met groene telefoon) krijg ik na tijdje een soort signaal toon die je krijgt als er iets verkeerd ingebracht wordt……. maar toch zeker bedankt voor jou hulp
M.v.g.Erik
Dan is het best dat je wacht tot hier een proximus forummedewerker reageert en je hierbij verder helpt, zal waarschijnlijk voor morgen zijn
Oké bedankt en nog een prettige avond verder!
Hallo Godelieve,
Kan je je gegevens in je profiel toevoegen? Dan bekijken we het even.
Groetjes,
Daisy
Goede morgen Daisy,
Bedankt voor de snelle reactie, wat er zou moeten gebeuren is dat de vaste telefoon soms zou moeten doorverbonden worden (na 20 sec.) naar een gsm nummer +32…….. (ik veronderstel dat ik dit nummer hier niet mag doorgeven?).
Bij mij lukt het niet, zowel niet met **61*…..# als met *61*…….#
Wat doe ik dan verkeerd, ik breng het gsm nummer in op de vaste telefoon maar als ik dan op de bel toets druk krijg dan de melding dat het nummer niet bestaat?
Ik vrees maar als het bij U wel lukt wat er dan zou gebeuren als ik het probeer stop (#61#) te zetten, zou dit dan wel lukken en op welk toestel moet ik deze code dan invoeren?
@Godelieve.van.landeghem
Ik zie dat je gebruik maakt van de Phonemail full op de vaste lijn. Hierdoor staat de doorschakeling al geactiveerd zodat hij na 20 seconden automatisch doorschakelt naar je antwoordapparaat. Indien je dit toch op je gsm wenst kunnen we deze deactiveren. Wat eventueel ook een oplossing is is de onvoorwaardelijke doorschakeling activeren. Dan gaat hij automatisch op je gsm over ipv je vaste lijn. Dit is doormiddel van *21*...# te gebruiken.
Groetjes,
Daisy
Beste Daisy,
Ik had dan graag dat U de Phonemail full deactiveert en in de plaats daarvan de doorschakeling naar gsm activeert maar wel die op 20 sec. (*61*)
Kan U mij misschien ook vertellen wat ik verkeerd heb gedaan, moet het *61* of **61* zijn en op welk toestel moet ik dan die code inbrengen, op de vaste of mobile telefoon, dezelfde vragen had ik ook voor het deactiveren van het doorschakelen.
P.S. gsm nummer voor doorschakeling is 04********
M.v.g. Godelieve - Erik
Best geen privégegevens posten op een openbaar forum, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende tekstvakken gemerkt met privé en andere bijkomende informatie in het “Ticket” privé tekstvak. , klik op deze link hier→ profielgegevens invullen/aanvullen
@Godelieve.van.landeghem
Ik heb de doorschakeling geactiveerd met 20 sec. voor deze doorschakelt naar de GSM.
Geert
Beste Martin,
Bedankt voor de tip, ik had breng die informatie in het vervolg in waar U het aangeeft!
Bedankt
Beste Geert,
Ik heb het deze morgen even uitgetest…. Het antwoordapparaat is inderdaad uitgeschakeld maar het doorverbinden lukt voorlopig nog niet, nog even afwachten dan?
M.v.g.
Godelieve - Erik
Beste Martin,
Bedankt voor de tip, ik had breng die informatie in het vervolg in waar U het aangeeft!
Bedankt
Beste Geert,
Ik heb het deze morgen even uitgetest…. Het antwoordapparaat is inderdaad uitgeschakeld maar het doorverbinden lukt voorlopig nog niet, nog even afwachten dan?
M.v.g.
Godelieve - Erik
hi, kijk ik even om de doorschakeling te heractiveren
Ja graag!
Kan je mij misschien hier ook nog even op antwoorden a.u.b. =>
Kan U mij misschien ook vertellen wat ik verkeerd heb gedaan, moet het *61* of **61* zijn en op welk toestel moet ik dan die code inbrengen, op de vaste of mobile telefoon, dezelfde vragen had ik ook voor het deactiveren van het doorschakelen.
Je moet op je vaste telefoon de code *61*gsm-nr# ingeven om te activeren, #61# om te deseactiveren. Nadat je de code hebt ingegeven hoor je een heel snelle ‘broebeltoon’ ter bevestiging
Hopeloos vrees ik, ik krijg gewoon een bezettoon als ik deze code doorstuur…….
Ik dacht dat iemand van jullie het ging activeren maar dat schijnt dan ook niet te werken, wel is het antwoordapparaat nu gedeactiveerd dus nu hebben we niets meer………..
@Godelieve.van.landeghem Kan je de gsmnummer naar waar het dient door te schakelen eens toevoegen aan je profiel? Dan kijken we het nog eens na.
Groetjes,
Daisy
Beste Daisy,
Gsm nummer is ingebracht bij *ticket* in mijn profiel.
Hopelijk lukt het deze maal
M.v.g.
Godelieve - Erik
Beste Daisy,
Gsm nummer is ingebracht bij *ticket* in mijn profiel.
Hopelijk lukt het deze maal
M.v.g.
Godelieve - Erik
de doorschakeling zou nu moeten actief staan
Neen dus, onbegrijpelijk hoor, vandaag om 11u30 geprobeerd, lukt nog steeds niet, ik wacht nog even af maar dan deactiveer ik die slimme diensten terug want ik heb die speciaal daarvoor geactiveerd maar ik ga geen €5 per maand betalen voor iets dat niet werkt nietwaar.