Op de Proximus website staat de werkwijze met korte code. MAAR hoe herkent Proximus die korte code ? Moet je niet eerst bellen naar een nummer ? Alleen die codes indrukken op mijn vast toestel geeft geen resultaat !
is het deze uitleg die je volgt
Hoe kan je gesprekken van gsm of vaste lijn doorschakelen? | Proximus
TBI: vaste doorschakelen naar gsm:
- Korte code
- Oproepen doorschakelen zonder dat je lijn rinkelt: Typ *21*telefoonnummer# in op je toestel voor het activeren. Je vult voor "telefoonnummer" het nummer in waar je de oproepen naar wilt doorsturen. Voor het deactiveren or heractiveren vul je respectievelijk #21# en *21# in.
- Oproepen doorschakelen als de lijn bezet is: Typ *67*telefoonnummer# in op je toestel voor het activeren. Je vult voor "telefoonnummer" het nummer in waar je de oproepen naar wilt doorsturen. Voor het deactiveren or heractiveren vul je respectievelijk #67# en *67# in.
- Oproepen doorschakelen als je na twintig seconden niet opgenomen hebt: Typ *61*telefoonnummer# in op je toestel voor het activeren. Je vult voor "telefoonnummer" het nummer in waar je de oproepen naar wilt doorsturen. Voor het deactiveren or heractiveren vul je respectievelijk #61# en *61# in.
Dag
- Bel Phone Manager door 1987 te bellen en het gesprek te initiëren.
- Kies optie 1 voor de oproepdoorschakeling.
- Kies het type doorschakeling dat je wil activeren.
Meer info: Oproepen doorschakelen op je gsm of vaste lijn | Proximus
Mijn vraag wordt niet beantwoord. Korte codes : moet je eerst niet naar een bepaald nummer bellen alvorens die codes in te voeren. Enkel de codes indrukken heeft geen resultaat …
Je moet niet eerst bellen naar een bepaald nummer gewoon precies doen alsof je belt naar die ingevoerde code.
(net zoals je naar een telefoonnummer belt maar nu is het de verkorte code ipv een telefoonnummer dat je invoert)
Of ligt het probleem hier?
De verkorte code indrukken en dan bellen (toets groene telefoontje = <enter> )
Ik hoop dat dit duidelijk is
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.