Skip to main content

Ik heb recentelijk een woning gekocht. Volgens de verkopers ligt er geen vaste telefoonlijn binnen, maar ze twijfelen hierover. Kunnen jullie zien of er al dan niet een aansluiting is in de woning?

Stel dat er geen ligt, hoeveel kost een aansluiting dan indien jullie alles moeten doen?

Alvast bedankt 

Ongeveer een jaar geleden heeft CharlotteD van Proximus dat opgezocht voor iemand anders. Met succes. Maar vandaag zal ze niet op het forum komen, dus geduld tot maandag. Of Proximus tot in een woning komt kun je volgens mij wel zien in de woning zelf, of in de kelder, .…

Vul ondertussen voldoende gegevens in in uw forumprofiel zodat ze u kunnen vinden en contacteren. 


Indien het nog niet zo zou zijn kan je hier de prijslijsten terugvinden: 

https://www.proximus.be/dam/jcr:8252edae-359d-4aff-8eaa-10742be04996/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/abo_access_nl~2020-01-20-12-47-33~cache.pdf (om te beginnen punt phone line 1.1,TV 1.5, ...)


Ter info:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_building/particulieren/verhuizen-zonder-zorgen/je-gaat-bouwen.html

Concreet dienen eventuele werken op privé-terrein door uzelf te worden uitgevoerd; een aansluiting op het net kost  standaard 90 euro 

Proximus medewerkers op dit publieke forum kunnen mogelijkerwijze met behulp van een technische backend nagaan of er ooit een aansluiting was en een (nog bruikbaar?) koperpaar (in principe 2) reeds voorhanden is 

 

Voor “foto” eventueel voorhanden aansluitpunten (contactdozen) RTT, Belgacom, Proximus zie p1 hieronder

https://www.proximus.be/dam/jcr:cdc0732b-b32a-490d-a63c-6613842806d0/cdn/sites/support/documents/cable_global/nl/line-sockets-several~2015-11-23-10-29-32~cache.pdf

 

 


@Patsy95 heeft u de nodige info gevonden via  @familievandesype en @M_016 of had u nog een vraagje.Groetjes,Joel


Reageer