Vraag

prepaidkaart gelimiteerd

  • 21 December 2020
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Beste

Mijn zoon en ik gebruiken mijn gsm om een spel te spelen. Ik maak gebruik van een herlaadkaart zodat ik zelf kan beslissen wanneer het stopt. Nu blijkt dat ik niks meer kan aankopen.

Bij de betaling krijg ik een tekst in het “frans” Ik ben dan ook nog nederlandstalig ! moest ik het nog gaan vertalen bij. dat ik aan mijn bestedingsgrens zit (terwijl ik met een herlaadkaart bel).

Heb al vanalles opgezocht op jullie website, hoe je dit kunt aanpassen. Maar ik kan niet op “mijn producten” want ik krijg steeds de melding “oeps er is een technisch probleem”. Ik heb geen producten of abonnementen bij jullie. Op mijn app kan ik alles zien zelfs mijn verbruik wat ik dus ook niet kan bekijken op jullie website.

Hoe kan ik dit oplossen?

mvg


This topic has been closed for comments

3 reacties

heb je een apart myproximus account voor deze pay&go aangemaakt

lukt bijladen ook niet zo → Online herladen | Proximus

Bijladen van mijn kaart lukt, maar kan niks aankopen bv spelletje voor de zoon want dan krijg ik de melding van limiet

@Sastrisjerizza Lukt het niet om de limiet aan te passen

→ Hoe je limiet voor mobiele betalingen aanpassen? | Proximus

Als het niet lukt kan je de hulp van iemand van het @proximus-forumteam afwachten als ze morgen hier de draad opnemen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee morgen aan de slag kunnen.
bvb over welk P&G nummer het gaat