Vraag

Outlook 2013 werkt - weer - niet meer voor inkomende mails

  • 12 October 2022
  • 5 reacties
  • 81 Bekeken

Net als 11 maand geleden komen er sinds begin september plots weer geen mails meer in de inbox van Outlook 2013. Weken later was het toen plots opgelost zonder enige actie van mij.

2 contacten gehad met helpdesk in september. Zonder resultaat.

Vandaag weer gebeld. Skynet-account dan weer opnieuw geconfigureerd in Outlook 2013 op basis van de procedure die de helpdesk mij doormailde. Ik kreeg geen foutmeldingen maar het lost niets op. De inhoud van mijn Inbox is nu leeg in Outlook en de testmail kwam zelfs niet aan in Webmail.

Maar ik kreeg intussen wél een (junk)mail in de Junk-email folder in Outlook 2013!!??

Alle andere persoonlijke mappen in Webmail worden in Outlook wel goed gesynchroniseerd.

 

 

 


5 reacties

Best ook hier mededelen of je ze ook ziet hier → http://webmail.proximus.be 

Webmail werkt perfect

Nu afwachten tot een PX forummedewerker (moderator) reageert om je verder te helpen.

Ik kreeg verder geen reacties van Proximus en stel nu - net zoals 11 maand geleden - plots vast dat de mails opnieuw binnenkomen in Outlook en al sinds 4 november, terwijl er aan mijn kant niets gewijzigd werd!!??

 

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +2

@Oma Tipool Als de mails binnenkomen en verstuurd kunnen worden via de webmail van proximus, werkt alles aan onze kant.

Reageer