HLN service desk vraagt GID code voor her-activering digitaal abonnement. Er wordt naar Proximus verwezen hiervoor. Waar is deze code terug te vinden? Waarom werd HLN abonnement stopgezet terwijl er geen wijzigingen zijn in mijn Proximus pack? HLN beweert niets te kunnen opzoeken omdat abonnement via proximus loopt. Proximus zegt contacteer HLN. Kan iemand de cirkel doorbreken aub?
Omdat de PX forummedewerkers , als ze maandag hier de draad terug opnemen, je hiermee verder zouden kunnen helpen en de GID code zouden kunnen bezorgen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.