Vraag

Aanpassing (verandering) abonnement

  • 21 October 2021
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

Zo graag overschakelen van mijn bestaand abonnement (Pack Internet Maxi + TV + Maxi Tablet ) naar deze formule: Internet Maxi met behoud van mijn 2 GSM abo’s. (dus geen TV met decoder meer)

Via de myproximus app kan ik dit niet aanpassen, wel het internet maxi aanvragen maar zonder die 2 telefoon abonnementen.

De decoders (heb er 2) en dat tabletje ergens binnenbrengen zou geen probleem zijn voor mij.

Alvast bedankt voor eventuele reply of indien mogelijk de aanpassing van het abonnement

Klantnummer: 605******


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Pascal T  Dus je wenst het pack Pack Internet Maxi + TV + Maxi Tablet en Proximus TV op te zeggen maar wel internet Maxi en de 2 gsm-abonnementen te behouden?

Internet Maxi = € 50,99/maand

Het gsm-abonnement Epic Beats kan behouden blijven.

Het gsm-abonnement Smart+ 25 kan niet behouden blijven. Dit abonnement bevat 300 belminuten, onbeperkt sms’en 2GB mobiele data per maand. Naar welke formule wens je deze te wijzigen?

Gsm-abonnementen zonder verplichtingen | Proximus

Mobiele Epic-abonnementen – Eindeloze data voor social + music apps | Proximus

Groetjes,
Antonella

Hallo Antonella,

Inderdaad graag aanpassing naar Internet Maxi en het mag dan ook een Epic Beats GSM abonnement worden.

Maw:

Internet Maxi 

2 x Epic Beats 

Abonnement.

Vriendelijke groeten,

Pascal

 

 

 

 

 

 

 

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Dus maandag kunnen ze dit verder regelen voor u.

Reputatie 7
Badge +3

@Pascal T Ik doe het nodige! Groetjes, Antonella

Reageer