Beantwoord

Netflix foutmelding

  • 25 August 2018
  • 3 reacties
  • 484 Bekeken

Ik had al een Netflix account alvorens we voor televisie overschakelde naar Proximus. Ik heb dan zoals beschreven in de instructies van Proximus mijn account opgezegd, laten verlopen en nu wil ik terug via kanaal 57aanmelden. Maar als ik kies voor “Facturatie via Proximus” krijg ik steeds fe foutmelding dat het betalingsmiddel niet beschikbaar is. Iemand een oplossing? Meermaals dit via de chat proberen oplossen en ook via telefoon maar geen reactie van Proximus. Maar intussen kunnen we al enkele weken geen Netflix zien

icon

Beste antwoord door HadewychT 28 August 2018, 12:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Claudia, kan je het betrokken klantennummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijken we dit even verder voor je na. Groetjes Freya
Done. Hopelijk doen jullie er deze keer ook iets mee. Moest ik per keer dat jullie het klantennummer vragen €1 krediet krijgen bij jullie, ik kon het hele jaar gratis bellen!
Reputatie 7
Badge +4
Het was hier al genoteerd, geen idee waarom mijn collega het nogmaals vroeg. Mijn excuses hiervoor. Ik heb ondertussen een wijziging op het profiel van je TV-abonnement gedaan. Normaalgezien zou je je netflix nu moeten kunnen activeren. Groeten, Hadewych

Reageer