Weergave " Mobile Internet Start " in Mijn e-Services

  • 19 June 2012
  • 8 reacties
  • 188 Bekeken

Gezien mijn zware kosten voor internetverbinding (80 euro ! na anderhalve dag met nieuwe smartphone Nokia Lumia)

en ik niet wist dat "dataverbinding" ingeschakeld was (is nu uitgeschakeld)

heb ik abonnementje genomen van " Mobile Internet Start " van 5 euro/maand (voor 50 MB)

Vooraleer ik dataverbinding inschakel zou ik graag volgende willen weten (om verbruik te kunnen opvolgen)

* waar kan ik dit in Mijn e-Services zien ?

* en/of waar wordt dit verbruik bijgeteld ?


8 reacties

normaal moet je dat zien staan bij "mijn producten" en kan je daar uw verbruik opvolgen

ben je zeker dat het al geactiveerd is?

mvg
Ze hebben me gisteren gezegd op de helpdesk dat het in orde was, maar blijkbaar staat het nog niet op e-services

Xenne - bedankt


Bij "mijn produkten" staat het er blijkbaar nog niet tussen; er staat :

* mijn vaste lijn - classic

* mijn internet - belgacom internet overal maxi

* mijn internet - mobiel internet free weekend

* mijn mobile - belgacom mobile comfort

* mijn tv - belgacom tv favorite

Waarschijnlijk zal het dan te zien zijn onder : mijn factuur & verbruik - onder niet gefactureerd

daar waar mijn telefoonverbruik staat en mobiel internet


Als ik dataverbruik inschakel kost het me onmiddellijk 4,99 euro en dit iedere 5 minuten - mocht mijn abo nog niet in orde zijn

en dat risico ga ik niet opnieuw lopen
internet On GSM Access Time kost €0,42 per 5 min

maar jij hebt blijkbaar "belgacom mobile comfort", als dat in pack steekt met uw vast internet kan je uw overal 3G voordeel ook koppelen aan uw gsm hé, dat was wellicht interessanter geweest dan een extra internet on gsm abo

mvg
Belgacom mobile comfort is - denk ik - mijn priximus abo dat ik al jaren heb en er ook al lang opstaat

Het zal waarschijnlijk iets anders zijn of hierin geintegreerd zijn ?

Ik zal nog een paar dagen wachten en eventueel met de helpdesk nog eens kontakt opnemen
... en als je dat in pack zou steken met uw vast internet kan je uw overal 3G voordeel ook gebruiken op gsm.

maar ik zie nu dat je ook tv favorite hebt, dus van een nieuw pack zal geen sprake zijn, dus zal bovenstaande niet van toepassing zijn

mvg
Misschien kan EVA hier iets aan doen ?
Beste likerk,

Kan je me via een privébericht je klantgegevens bezorgen. (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.)

Dan zal ik het eens nakijken en je een antwoord bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reputatie 7
Badge +1
Bij overschakelen naar een van de nieuwe packs verlies je de voordelen van TV Favorite (voor 10,80€ Boeketten + 1 credit per maand voor een programma of film, wat je tot 21 credits kunt cumuleren). Enkel in het Maxipack is voor 10,80€ boeketten voorzien als je voor die content kiest, maar de credits kan je op je buik schrijven...De nieuwe packs zijn vooral gericht op het inbegrepen Mobile Internet Overal (100MB bij Start, 250MB bij Comfort, 1GB bij Maxi), als dat interessant voor je is nl. als je veel op 3G (of 2G indien niet voorhanden) gaat met GSM/smartphone/Tablet/PC/laptop. Maar Wifi en FON bieden genoeg alternatieve oplossingen vind ik.

Reageer