Vaste nummer verkeerdelijk gedeactiveerd blijft onoplosbaar

  • 23 October 2018
  • 9 reacties
  • 338 Bekeken

Toen ik in september de klantendienst contacteerde voor de rechtzetting van een probleem met mijn mobiel internet in augustus,werd mij een voorstel gedaan naar een andere abonnementsformule over te stappen en 2 vaste nummers die in mijn vorig abo zaten te schrappen omdat deze niet meer weden gebruikt. Ik krijg op 12 okt. een sms met de melding dat de gevraagde wijzigingen zijn gebeurt en stel dan vast dat ik met mijn vast toestel niet meet kan bellen. Men heeft dus bij het omzetten van mijn abo verkeerdelijk dit nummer gedeactiveerd wat helemaal niet de afspraak was.Ik heb ondertussen al een 5tal keren jullie gecontacteerd en bij de klantendienst krijg ik te horen dat het een technisch probleem is en zij dit niet kunnen oplossen en als de technische dienst mij contacteerd krijg ik te horen dat zij dit niet kunnen wijzigen omdat de klantendienst die over de abonnementen gaat dit moet oplossen. Dit van het "kastje naar de muur" verhaal sleept nu al meer dan 10 dagen aan zonder resultaat. Ik ben het laatst op 19okt door de klantendienst gebeld waarin nogmaals werd vertelt dat het een technisch probleem is en dus niet door hun kan worden opgelost. Ik heb er totaal geen boodschap aan welke dienst dit moet oplossen,mij gaat het om het probleem op zich en jullie als bedrijf dienen intern te communiceren met de verschillende diensten om tot een oplossing te komen. Toen ik de dame die mij op de 19e belde en dit vertelde dat het mij niet interesseert welke dienst dit dient op te lossen,maar dat er gewoon dringend een oplossing moet komen,werd door haar éénzijdig het gesprek beëindigd en daar stond ik dan weer. Wat een geweldige service voor zo een bedrijf!

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Kun je (in privébericht)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
klantgegevens doorgeven voor nazicht? Grt, HeidiE
Beste Heidi,
Hierbij mijn gegevens:
Klantnr.: ***** [Edit Wim]
Het betreffende tel.nr.: 011/**** [Edit Wim]
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb rescue dossier 36057138 aangemaakt voor de bevoegde dienst, die jullie verder zal contacteren. Grt, HeidiE
Beste,
Gisteren is er een technieker langsgekomen en de telefoon werkt terug.
Maar nu is er een nieuw probleem.
Omdat men van mijn lijn welke een VOIP was,een analoge lijn heeft gemaakt kan ik geen oproepdoorschakeling meer activeren en krijg ik het nummer van de oproeper niet meer te zien.
Ik had destijds voor de omschakeling uitdrukkelijk gevraagd of de oproepdoorschakeling dan mogelijk bleef omdat ik de optie"No limit fix to mobile"heb zodat doorgeschakelde oproepen geen extra kost hebben.
Had men nu gewoon die 2 overbodige nummers geschrapt en de rest gelaten zoals het was,dan was ik nu al 2 weken gespaard gebleven van telefoonperikelen.
Graag een oplossing zodat ik zelf oproepdoorschakeling kan activeren en deactiveren.
TUI: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_divert_fix/particulieren/support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/oproepen-op-uw-vaste-lijn-doorschakelen.html
Reputatie 7
Badge +4
Alvast de excuses hiervoor.
Ik heb dit meteen mee opgenomen in uw dossier (36057138).
Mijn collega's gaan dit zo vlug mogelijk in orde brengen en je nog iets laten weten.
Mvg, Koen
Beste,
Ik kreeg op 30 oktober nog een telefoontje van jullie met de vraag of alles nu in orde was.
Ik heb bevestigd dat de vaste lijn nu terug werkt,maar de doorschakeling en weergave oproeper ging niet en dat is toen meteen aangepast.
Ondertussen had ik al een nieuwe factuur gekregen en ipv goedkoper uit te zijn is deze hoger dan voordien omdat men naast mijn optie "No limit National fix to fix" mij ook €40/maand aanrekent voor "ISDNoIP-2 Standaard"op dezelfde lijn uit een "Pack"
Men bevestigde mij dat ik deze factuur niet hoefde te betalen en jullie zouden mij in de loop van de volgende week contacteren.
Dit is tot op heden niet gebeurt,dus vraag ik dringend om dit op te lossen.
Nu de technische kant van het probleem eindelijk in orde is zit ik weer met een facturatieprobleem.
En dit alles om gewoon 2 lijnen te schrappen en op een goedkopere formule uit te komen heeft me nu al meer dan 6 weken kopbrekerij gekost en een hoop tijd aan bellen en mailen.
Ik verwacht van jullie een concrete oplossing en een STEVIGE COMPENSATIE voor al de tijd en energie die ik tot op heden in dit circus heb moeten steken.
Beste,
Ondertussen weer een week verder en nog steeds geen reactie van jullie.
Dit zegt veel over jullie service!
Reputatie 6
Badge +3
Beste,
Het dossier 36057138 staat nog open voor behandeling.
Kan je ons via deze link, nog even je contactnummer doorgeven en tijd wanneer we best terug kunnen laten terugbellen door onze 'Bizz experts' dan kunnen zij de situatie verder behandelen.
Mvg, Wilfried

Reageer