hallo
ik ben een paar dagen terug mijn gsm verloren en dus ook mijn sim kaart.
Ondertussen heb ik al een nieuwe gsm en sim kaart en deze geactiveerd door mijn oude sim nummer door te geven aan de winkel
maar mijn nieuwe sim kaart wil maar niet werken en mijn gsm zegt steeds da de registratie van de sim kaart mislukt is.
alle hulp is welkom.
mvg
Dieter
Misschien best ook eens een privé bericht sturen naar Eva van BGC
en
eventueel de link naar je bovenstaande post meesturen: ( http://community.belgacom.be/posts/c23010c6e8 )
Groetjes, Elsa
en
eventueel de link naar je bovenstaande post meesturen: ( http://community.belgacom.be/posts/c23010c6e8 )
☞ | ⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blankhttp://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen. (b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) | ⚫ |
Groetjes, Elsa
Beste Dieter, GSM tst reeds uit en aangezet ? Anders nu even opnieuw uit en aan zetten. Indien dit niet helpt ga je morgen best terug naar deze winkel
muisje
muisje
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.