sim kaart niet geactiveerd ?

  • 24 August 2012
  • 2 reacties
  • 330 Bekeken

hallo

ik ben een paar dagen terug mijn gsm verloren en dus ook mijn sim kaart.
Ondertussen heb ik al een nieuwe gsm en sim kaart en deze geactiveerd door mijn oude sim nummer door te geven aan de winkel

maar mijn nieuwe sim kaart wil maar niet werken en mijn gsm zegt steeds da de registratie van de sim kaart mislukt is.

alle hulp is welkom.

mvg
Dieter

2 reacties

Misschien best ook eens een privé bericht sturen naar Eva van BGC
en
eventueel de link naar je bovenstaande post meesturen: ( http://community.belgacom.be/posts/c23010c6e8 )












⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door
http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blankhttp://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.
(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)

Groetjes, Elsa
Badge
Beste Dieter, GSM tst reeds uit en aangezet ? Anders nu even opnieuw uit en aan zetten. Indien dit niet helpt ga je morgen best terug naar deze winkel

muisje

Reageer