Vraag

Proximus smart wifi maakt geen verbinding

  • 4 September 2018
  • 6 reacties
  • 1869 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Als Proximus-abonnee (TV/internet/smartphone) kan ik wel inloggen op Proximus-Fon, maar krijg ik geen verbinding met Smart Wi-Fi.
Op m'n smartphone (via de procedure van My Proximus) krijg ik telkens na lang wachten 'Authentificatieprobleem'.
Op m'n wifi-tablet is het ook zoiets: daar vraagt hij naar 'Certificaten'...
Iemand een idee?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
heb je de verbinding als volgt gedaan ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspot/hoe-surfen-op-een-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspot.html
Reputatie 2
Badge
Uiteraard.
Reputatie 7
Badge +4
kan je ons even je klantengegevens doorgeven via prive ?
dan kunnen we dit verder voor je controleren

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
jonathan
Reputatie 7
Badge +3
Guy_075 ik heb dit even doorgegeven naar de betreffende dienst. We houden u op de hoogte. Groeten Els
Reputatie 2
Badge
Goede avond,
Intussen zijn we een maand verder, maar ik heb nog steeds niets vernomen. Het probleem blijft wel bestaan...
Reputatie 7
Badge +3
Guy_075

Uit vorige gelijkaardige ervaring weten we dat het probleem meestal opgelost is als de vlag “overschakelen naar mobiele gegevens” wordt uitgezet (in de geavanceerde wi-fi settings van het device) of door het toestel manueel in te stellen (wel eerst “vergeten” doen van Proximus Smart Wi-Fi, en toestel herstarten. Groeten Els

Reageer