Nummer 3227230008

  • 16 February 2017
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

dit nummer belt me regelmatig op. Ik neem niet op, daar ik fraude vermoed. Als je het dan zelf belt via een anonieme internet lijn, krijg je iemand aan de lijn die als je vraagt waarover hij belde, beweert dat hij dat deed in opdracht van Proximus, met een aanbieding. Wil echter niet zeggen waarover het gaat, tenzij hij mag terug bellen en je opneemt.

Op internet wordt gewaarschuwd voor dit nummer. Hoe kan ik dit nummer blokkeren?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag weredi,

Over welk nummer heb je het juist?

Je kan je inschrijven op de bel me niet meer lijst om geen commerciële oproepen meer te ontvangen.

https://www.bel-me-niet-meer.be/nl/inschrijven

Groetjes,

Antonella
Reputatie 4
Badge +1
En wat dan met anoniem nummers? Zo krijg ik regelmatig telefoon, ik neem zelden op als er gebeld wordt en kijk dan achteraf wie gebeld heeft. En als ik eens opneem dan zijn het verkopers van het een of het ander. Hoe kan ik dit stoppen, want als het over gaat naar de voicemail kost me dit telkens geld, en iets inspreken doen ze niet, je hoort alleen maar geluiden.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Peter62,

Dit zijn call centers die lukraak nummers opbellen. Hierbij bellen zij tegelijkertijd 10 personen op, de eerste die de oproep beantwoordt krijgt de oproep, de anderen horen een stilte, een automatisch bandje of ruis. Daarna herhaalt dit zich meerdere malen.

Om dit te doen stoppen, kan je je inschrijven op de bel me niet meer lijst.

Groetjes,

Antonella

Reageer