Iphone 6 waterschade

  • 1 August 2015
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

Beste,


ik heb een abonnement smart 45 inclusief iphone 6. Nu heeft mijn iphone waterschade en doet hij het helemaal niet meer. Kan je me vertellen of er opties zijn deze via proximus te laten herstellen?




zelf kon ik op de apple website vinden dat ze je voor een bepaald bedrag een nieuwe kunnen bezorgen als de schade buiten garantie valt. Wat denken jullie hiervan?




alvast bedankt




jeroeb

4 reacties

In afwachting dat er eventueel een forumlezer of iemand van Proximus een antwoord post, kan je mss ondertussen

even ook nog de vraag stellen via één van deze wegen:

- https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" target="_blank

- https://twitter.com/proximus/with_replies" target="_blank

- http://support.nl.proximus.be/app/contact" target="_blank

NB: Je kan ook veel meer mensen vinden met ervaring op het bevriend ▶ http://userbase.be/forum" target="_blank ◀ waar je eventueel ook je vraag kunt stellen


Indien je via een van deze wegen een antwoord krijgt, best ook eens de oplossing posten hier op het forum zodat anderen er ook iets kunnen van opsteken

groetjes, Elsa
Ter info een antwoord dat op het forum al gepost werd een tijd geleden



met Repair Center Dynafix contact op nemen.

Als het probleem niet telefonisch of per mail kan worden opgelost, zal Dynafix een document naar u sturen.

Met dit document kan u het toestel binnen brengen in een Kiala punt voor verzending naar Dynafix.

Zij zullen uw toestel nakijken en het nodige doen.

U kunt Dynafix via questions.be@dynafix.com of 0800 15 690 bereiken.

Je kan het blijkbaar ook via http://support.nl.proximus.be/app/webforms/ask_e_Payment" target="_blank
op Site van Prox vind ik ook :


Is de gsm of tablet die u kocht of kreeg bij ons defect of kapot?




  • Als het defect onder de garantievoorwaarden valt, herstellen of vervangen we gratis uw toestel.
  • Als het toestel niet meer onder garantie is, geven wij u vrijblijvend een schatting van de herstellingskosten. U kunt dan nog beslissen of u de herstelling wilt laten uitvoeren of niet.
    [/list]

    De exacte garantievoorwaarden vindt u terug op uw aankoopfactuur of verzendnota. Vraag, indien nodig, hiervan een duplicaat aan bij onze klantendienst.



    Er zijn verschillende manieren om ons uw defecte toestel te bezorgen. Deze zijn afhankelijk van uw aankoopmethode.



    • Hebt u uw toestel in een verkooppunt gekocht?

      Breng uw gsm of tablet (zonder simkaart of accessoires) naar het verkooppunt waar u het hebt gekocht en vraag advies aan een verkoper.

      Uw kasticket geldt als garantiebewijs.
    • Hebt u uw toestel online gekocht?

      Bel onze hersteldienst op het nummer 0800 15 690 en stuur uw gsm of tablet (zonder simkaart of accessoires) kosteloos naar ons op via een http://www.kiala.be/nl/locateandselect" target="_blank. Wij verwittigen u zodra uw toestel hersteld is. U kunt het dan opnieuw afhalen in uw Kiala-punt.

      Uw aankoopfactuur geldt als garantiebewijs.
      [/list]

Reageer