Geen gratis sms'en kunnen versturen



Heb een abonnement voor mijn kids,pay&go met automatische herlaadbeurt. Wanneer één van mijn kids sms't gaat dit steeds van haar belkrediet.Hiervoor al gebeld naar 1911 want blijkbaar diende ik dit om te zetten van smart naar easy. Dit alles hebben we reeds uitgevoerd en nog steeds kan ze niet sms'en ! Andere kids hebben hier geen problemen mee. Wat kan hiervan de oorzaak zijn ?

5 reacties

Beste,

Is het mogelijk om mij via een privé bericht het oproepnummer te laten weten? Aan de hand van het oproepnummer kan ik dit voor u nakijken.

Mvg Eva

Beste,


Hoe kan ik naar jou een privé-bericht sturen ?


Mvg,




Een privé bericht naar Eva van BGC sturen


door ►http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank


Beste Chloe,

Ik heb uw vraag overgemaakt aan de bevoegde dienst. De dossierbeheerder
zal zelf contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Eva



Dag Chloe,

Blijkbaar
betreft het geen technisch probleem, dus licht ik dit zelf even toe.

Eind
augustus stond dit abonnement nog op Automatic Reload EASY, waardoor er 60
extra belminuten werden toegekend in plaats van sms'en.

De
omschakeling naar Automatic Reload SMART gebeurde tijdens een lopende periode
waardoor nog steeds belminuten zijn opgebruikt.

Vanaf de
volgende 'herlaadperiode' op 06/10/2013 staat de SMS-optie actief!

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)