Afspraak met technieker

  • 22 April 2017
  • 2 reacties
  • 220 Bekeken

Reputatie 1
Na de vaststelling dat bellen via de vaste lijn niet meer mogelijk is, bel ik met gsm naar Proximus technische dienst. Ze bevestigen via de gsm (en daarna nog eens per email) dat er een technieker zal langskomen de volgende dag tss 10.00-12.30 u. Wij zijn daartoe speciaal thuis gebleven, maar geen technieker gezien. Ik bel opnieuw naar de technische dienst en die vinden niets terug: ze vragen me aan de lijn te blijven voor verdere opzoeking. Na 10 minuten leg ik af, omdat mijn geduld op was. Daarna meld ik het probleem via chat. Duurt eveneens 10 minuten eer ik aan de beurt ben. Antwoord: 'we hebben helaas geen beschikbare technieker kunnen vinden'.
En daarmee is dus de kous af....
Fantastische klantendienst Proximus; wij betalen met plezier de 'hoge kosten' voor de vaste lijn, die niet eens werkt....

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Helga,

Kan je je nummer eens doorsturen vie privé bericht naar Het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)? Dan kijk ik eens na wat er precies gebeurd is en of er alsnog iemand kan langskomen.

Mvg,

Kim
Reputatie 1
Ik heb nieuwe afspraak gekregen, dus hopelijk deze keer mét resultaat.

Reageer