Beantwoord

Garantie smartphone?

Ik heb de Iphone 7 samen met een abonnement aangekocht. Sinds kort valt het toestel een hele tijd aan & uit. Dit meestal een hele dag & dan plots werkt hij terug een week of langer goed en daarna begint het opnieuw. Nu is hij al opnieuw 3 uren bezig. Het appel logo verschijnt en dan terug een zwart scherm. Als hij terug volledig aan gaat, moet ik ook geen pincode ingeven.

Ik heb al gezocht op internet & automatische tijd aanpassen uitgevinkt & hij heeft de recentste update. Dit is al enkele maanden zo. Dus ook doorheen verschillende updates. De laatste tijd is het wel verergerd. Soms werkt het maar 2 dagen zoals het hoort.

Hoe zit het eigenlijk met de garantie hiervan? & als je je telefoon binnen doet, kan je dan rekenen op een vervangtoestel?

Bedankt.
icon

Beste antwoord door FreyaVR 9 augustus 2018, 12:28

Beste, garantie op het toestel is 2 jaar. Ik kan helaas geen zekerheid geven over een vervangtoestel. Dat kan je best in de betrokken winkel navragen. Groetjes Freya

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste, garantie op het toestel is 2 jaar. Ik kan helaas geen zekerheid geven over een vervangtoestel. Dat kan je best in de betrokken winkel navragen. Groetjes Freya

Reageer