Vraag

V5 mini decoder


Reputatie 1
Badge
Sinds paarweken heb ik decoder omgeruild omdat vorige stuk gegaan is (versie 5) en nu heb ik een decoder V5 mini. Maar als ik elk dag aanzet dan krijg dit te zien Software wordt geladen en daarna wordt Proximus. Ik heb 100 honderd keren gereset zonder resultaat. Normaal is toch de bedoeling dat als ik aanzet dat ik direct beeld heb.


Groeten Jeroen

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Jeroen, is het ondertussen in orde? MVG, Wim
Reputatie 1
Badge
Nee, probleem blijft
Reputatie 7
Badge +4
Maar wat je dus wilt zeggen is dat het lang duurt voor je decoder volledig opstart, klopt dit?
Reputatie 1
Badge
Ja, inderdaad het duurt vrij lang wanneer dat die decoder volledig opgestart is.
Reputatie 7
Badge +4
Ik vermoed dat je deze afsluit in eco modus. Kan je eens kijken bij instellingen om dit af te zetten?
Reputatie 1
Badge
Nu werkt het mijn decoder helemaal niet meer. Er branden geen enkele lampjes meer, ze hebben me een slecht werkende decoder gegeven waar nu uiteindelijk helemaal. Dus ik eis een volledige nieuwe decoder.

Gegroet
Reputatie 6
Badge +4
Gebeurt dit nadat je die instelling hebt aangepast, zoals Wim aangaf? Hoe schakel je de decoder telkens uit? Via de stand by-toets vooraan, of via de stroomschakelaar achteraan?
Reputatie 1
Badge
Nee, ik sluit af met de afstandsbediening. Of power knop op de decoder
Reputatie 6
Badge +4
Ok, werd de instelling die Wim vermeldde, aangepast?
Reputatie 1
Badge
Nee die werd niet aangepast
Reputatie 7
Badge +4
er lichten geen enkele van de leds meer op ?
de stroomkabel zit stevig ingedrukt ?
Reputatie 1
Badge
Nee er lichten geen enkele lichtjes en bovendien zit de stroomkabel in.
Reputatie 7
Badge +4
En de schakelaar aan de achterkant staat op '1'?
Reputatie 1
Badge
Ja, die staat op 1
Reputatie 7
Badge +5
en licht het led lampje nog op, op de netadapter van de decoder V5-compact
Reputatie 7
Badge +4
Dan is vermoedelijk de decoder volledig defect en dienen we deze om te ruilen. Kan ik via deze link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je gsm nummer krijgen alsook de ups code van een punt in je buurt, dan zorg ik voor een omruiling. MVG, Wim

Reageer