Update september ?!

  • 10 September 2011
  • 16 reacties
  • 2567 Bekeken

Wellicht zal Eva de enige zijn die hierop zal kunnen antwoorden, maar anderen mogen dit ook natuurlijk Knipogen

In september zou er een update komen van BelgacomTV om de foutjes er uit te halen na het volledige heropfrissing van de menu's enzo enkele maanden geleden. (Foutjes zoals o.a. het soms wegvallen van TeleTekst, opnames die zonder klank afspelen na het opnemen, programma's die niet opnemen etc...)

Tot op heden is er nog geen update geweest: wanneer komt die er aan?

16 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Who knows the trouble I have seen ?Knipogen het mag anders wel stillekesaan komen..
Badge
Ik denk dat die aan het uitrollen is met andere woorden ik weet ook niet juist hoe dat gaat maar er zijn al enkele mensen die de nieuwe versie hebben .De nieuwe versie is 21 of 22 geloof ik de huidige 19.
Zijn er ondertussen nog die al de nieuwe software versie --21 hebben ipv sw-versie.rel4.reno.myrioi--19 ?
Ik heb nog altijd versie --19.
Badge
Waar kunnen we dat ergens zien welke versie we hebben ?
decoder afstandsbediening : Menu > > > > > instellingen en dan systeeminformatie kiezen met OK toets.
Badge
Bedankt Ricy.

Hier zie ik ook sw-versie:reno.rel4-myrioi-19.

Grtjs.
Ja computerken we zitten nog met oude brol Lachen .
De vraag is natuurlijk of de mensen die al een upgrade naar --21 gekregen hebben of die al veel verbetering ervaren hebben !?
Ik heb SW-versie: rel4.reno.myrioi-22 maar problemen met de opnames blijven..
Badge
Ik heb ook nog altijd versie 19,maar dit maal forseer ik niets meer.Knipogen
Reputatie 7
Badge +1
Zou je die niet automatisch moeten krijgen bij een reset of factory reset van de decoder ? ik heb ook nog versie 19.
Ik heb al dikwijls geprobeerd met een factory reset maar het is tot nu toe nog niet gelukt, ik denk dat ze selectief te werk gaan bij bgc en zo afwachten om te zien of er meer op minder problemen opkomen met de nieuwe software.

Blijkbaar zijn ze nog een stap verder en is het nu al --22 want de eerste nieuwe softare was --21.
Badge
Ja die komen van zelf maar bij die voorige opdate weet je nog heb ik die vorige decoder naar de vaantjes gedaan met een geforseerde opdate en dat ga ik nu niet meer proberen met die ven mij.Al ben ik nu ruim 3 weken bij mijn moeder en het is spijtig dat tv van telenet duur is maar je hebt daar toch veel meer mogelijkheden dan bij belgacom.Je zit er ten eerste al met die duitse posten die je hebt ten tweede een betere tv.gids door die vertikale streep wat ik persoonlijk toch een must vind.En zo zijn er toch nog wel enkele.Wat in boeketten zit weet ik niet want dat heeft ze niet maar vanaf volgend jaar zend telenet al het belgisch voetbal uit.
Ter info: factory reset decoder geprobeerd en resultaat is :

HDTV + HDcPVR
SW-versie rel.reno.myriroi--19
HW-versie IPTV.CISCO.SAISB6030
UI-versie T13.rell-24_bgc
MB-versie 67371438
Badge
Weet ook niet hoe dit komt maar in ieder geval sommigen hebben hem al.
mijn huidige instellingen:

decoderprofiel: HD TV + HD cPVR
SW-versie: rel4.reno.myrioi--19
HW-versie: SAIPP430MC
UI-versie: T13.rell-24_bgc
moederbord versie: 67371438

mvg
Beste BLGCM,


wanneer de firmware-update er juist aankomt, is nog moeilijk te zeggen. Als deze grondig getest is, zal hij uiteraard in fasen doorgestuurd worden naar de decoders. Maar jammer genoeg kan ik u geen exacte datum doorgeven.


Mvg

Eva van Belgacom

Reageer