resetten decoder

  • 10 December 2011
  • 11 reacties
  • 5820 Bekeken

regelmatig bij aanzetten tv geen beeld, resetten helpt ! dit gebeurd zeer veel !

wat is de oplossing ?Huilen

rodger

11 reacties

Dan kan je best ipv een reset eens een factoryreset doen, zie hier op mijn blog hoe het moet.

Als je geen beeld hebt krijg je dan een foutmelding op het scherm?
Beste rodger,

Zoals voorgesteld door ricy, kan een reset to factory default wel eens helpen. Welke foutmelding krijg je precies vooraleer je de decoder herstart?

Mvg,

Eva.

Nee ik krijg geen foutmelding en er helemaal niets op het schem , dus zoals het zeer veel gebeurt : stekker van stroom v. decoder uit en terug in.

Na ongeveer 10min kan ik weer tv kijken

Groetjes

Rodger
Al factoryreset gedaan?

Hoe is decoder verbonden met modem? Kabel / plc / ruckus.

Mvg Jerom
Reputatie 6
Badge +3
Bereik je ook geen factory reset door gewoon de aan/uit knop gedurende 30 seconden ingedrukt te houden? Ik denk het wel, want dezelfde stappen worden doorlopen dan wanneer je de methode met de 3 toetsen kiest. Zo is het toch gelukt met mijn v3b decoders.
neen dit is een reset maar geen factory reset.
Reputatie 6
Badge +3
Je ziet toch ook dezelfde tekst verschijnen: Fhdd (software die terug op de harde schijf gezet wordt), de cijfer code wanneer de decoder software aan het downloaden is. Ik geloof je wel. Maar visueel krijg je dezelfde info op de display wanneer je de 3 knoppen methode, stroom onderbreken. Bedankt, voor je reactie.
mss is er dan verschil tussen de V3 en de V4 ? .

Je kan het trouwens ook merken aan het feit dat je veel vlugger beeld hebt dan met de 3 knoppen methode.

Ik heb het wel over de V4 versie want met de V3 weet ik het niet.

mvg,
ik heb hier nog een V3 decoder staan, heb gedurende 30 seconden de aan/uit knop ingedrukt gehouden, maar zonder gevolg

mvg
Reputatie 6
Badge +3
Ik moet wel zeggen dat de decoder op dat moment niet meer reageerde op de afstandsbediening, toen ik de aan/uit knop ingedrukt hield. De versie van mijn decoders is v3b. Het zou kunnen dat deze methode enkel werkt wanneer de decoder niet meer op de afstandbediening commando's reageert.
Inderdaad die methode werkt alleen als de decoder niet meer reageert op je afstandsbediening.
Dit heb ik hier op het forum al in een paar andere posts aangehaald.

mvg

Reageer