Vraag

Proximustv : plots stilstaand beeld

  • 25 April 2018
  • 3 reacties
  • 1194 Bekeken

Rond 23u50 bleef m'n tv plots op stilstaand beeld staan.
Heb de b-box eens her opgestart maar niets meer... heb stekker ook eens uitgedaan & terug ongestoken... nog steeds niets
M'n internet gaat nog steeds , maar geen Proximustv meer...
Kan iemand me helpen please !!
Alvast hartelijk dank !!

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hieronder vind je info om het probleem op te lossen, zo niet bel de klantendienst.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html

mvg.
wat je zou kunnen proberen is , (volgorde is wel van belang)
1)zet je decoder stroomloos
2) zet dan ook je bbox3 eens 5sec zonder stroom
---(NB: Moest je draadloze toestellen staan hebben tussen bbox3 en decoder dan kan je deze
---eerst even zonder stroom zetten en terug opzetten,en wacht een 3 tal minuten om verder te gaan)
3) zet bbox3 terug op en wacht een 3 a 4 minuten tot de vdsl led continu blijft branden en zet dan pas
4) je decoder weer onderstroom
om te zien of het hiermee opgelost is
NB: indien niet opgelost, eventueel ook nog een reset van decoder(s) doen:
> klik hier
uitleg Prox site > klik hier
Moest het dan nog altijd niet opgelost zijn en het ook niet kan opgelost worden door de proximus medewerkers of via helpdesk 0800 22800, dan zou je kunnen beroep doen op een gratis happy house technieker,
die bij u thuis langs komt om alle eens na te trekken en die kan je zelf aanvragen hier:
http://proximus.be/happyhouse.
Dank je voor de reactie's . Heb decoder eens uitgeschakeld en stroom uit gedaan , een 1/2 minuut gewacht & alles weer aangesloten. Na heropstart werkt alles terug !!!
Thanks !!!

Reageer