Beantwoord

Proximus TV app

  • 7 June 2018
  • 9 reacties
  • 623 Bekeken

De Proximus TV app is net geüpdatet. De afstandsbediening werkt echter niet meer of is niet meer te zien. Kan iemand ons verder helpen?
icon

Beste antwoord door Martin 8 October 2018, 16:42

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
De functie van de afstandsbediening is (voorlopig) niet meer mogelijk via de nieuwe TVapp.We weten nog niet wanneer deze opnieuw beschikbaar zou zijn. Groeten Geert
Sedert update werkt mijn Proximus TV app niet meer op mijn tablet (Samsung Galaxy Note 2014). Vóór update werkte alles prima. Nu kan ik niets meer bekijken, noch Live TV noch opnames. De app start steeds weer opnieuw op wanneer ik iets aanklik om te bekijken.
Wat kan ik doen?
Reputatie 6
Badge +3
Heb je de app al eens opnieuwe geinstalleerd en ook je tablet opnieuw opgestart? Als dit niet lukt ga je nog even geduld moeten hebben, we gaan een update lanceren van de app in de komende dagen. Groeten, Jimmy
De functie van de afstandsbediening is (voorlopig) niet meer mogelijk via de nieuwe TVapp.We weten nog niet wanneer deze opnieuw beschikbaar zou zijn. Groeten Geert

Beste Support medewerkers.
Kan er na de diverse meldingen over het feit dat deze functionaliteit 'even' niet meer beschikbaar is in de nieuwe app dan ook eindelijk gecommuniceerd worden vanaf wanneer dit wel terug het geval zal zijn.
Wij kunnen niet meer 'zappen' of enig ander voordeel benutten van de digitale televisie. De decoder is bij ons onbereikbaar voor de afstandsbediening en dus heb ik de voorbije jaren steeds de app gebruikt.

Zal dit voor het einde van het jaar zijn?!
als je een v5 decoder hebt kun je ook in RF mode i.p.v. IR mode werken zodat de afstandsbediening de decoder niet moet zien .
Beste Martin,

hoe kan ik de versie van de decoder achterhalen aub.
Bedankt voor uw reactie. Dat zou een hele stap vooruit zijn!
Gevonden, en erg duidelijk.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_radio/particulieren/support/televisie/proximus-tv-installeren/afstandsbediening/afstandsbediening-via-radiofrequenties-of-bluetooth.html

ga ermee aan de slag.
Dank voor de reactie!
als je een v5 decoder hebt kun je ook in RF mode i.p.v. IR mode werken zodat de afstandsbediening de decoder niet moet zien .

Werkt perfect!
Dank voor de oplossing.
Zonder dank heel graag gedaan en blij te horen dat ik u heb kunnen verder helpen.

Reageer