Welkom op het Proximus Forum

Problemen Met belgacom tv

Moesty Auteur
Rising star

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Moesty heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 22

22 mei 2013, 20:58

Hallo,

Deze avond ondervind ik problemen met Belgacom Tv

Deze avond was er iets met mijn beeld. Dus ik zet even de decoder en de modem spanningloos. Zet alles terug op. Eerst de modem en dan de decoder. Alles gaat goed krijg blauw welkomstscherm en dan opeens een foutcode genaamd Unknow returncode 16776704 from OCI. Calling boot_status _get en dan sluiten. Als ik op ok druk op sluiten dan gaat hij op weer op het welkomstscherm en blijft hij hangen op het welkomstbeeld. Heb al naar de klantendienst gebeld maar die zegt dat het over een algemeen probleem gaat in mijn buurt en dat het in de loop van de avond wordt opgelost. Ik woon in Oost-vlaanderen Regio Waasland in Stekene. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?

Groetjes,

Moesty
  • Elsa
    Reacties: 28201

22 mei 2013, 21:00

Eerlijkheid & Openheid (P⌘ klant met comfort pack: TF-Internet-TV)(Kijk ook OTT: netflix.com, filmon.com en oklivetv.com)
  • Ona
    Practitioner

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ona heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 184

22 mei 2013, 21:01

Moesty,

'Hier' ook, geen tv en een error-1. Noorden van Antwerpen.
  • Nero_01

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Nero_01 heeft ontvangen van andere leden.

22 mei 2013, 21:03

Zie dit topic
    Medewerker technische dienst BGC
  • José_027

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten José_027 heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 7

22 mei 2013, 21:05

Hier hetzelfde error scherm, Antwerpen Zuid
  • Elsa

22 mei 2013, 21:07

Er zal niet veel anders opzitten dan te wachten dan
    Eerlijkheid & Openheid (P⌘ klant met comfort pack: TF-Internet-TV)(Kijk ook OTT: netflix.com, filmon.com en oklivetv.com)
  • Moesty Auteur
    Rising star

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Moesty heeft ontvangen van andere leden.

22 mei 2013, 21:10

@ Bjorn Heb ondertussen de decoder afgezet (niet in standby) tot het is opgelost maar daarjuist wist ik nog niet dat het een algemeen probleem was en heb ik hem telkens herstart en nu vrees ik dat hij denk ik kapot is als de panne is opgelost.

Moesty
  • Onze medewerkers
    Community Manager

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Onze medewerkers heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 4688

22 mei 2013, 21:24

U kunt
    momenteel problemen ervaren met Belgacom TV. Herstart van uw decoder is niet
    nodig. Belgacom stelt alles in het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen.

De Proximus klantendienst
  • Christine_078

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Christine_078 heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

22 mei 2013, 21:47

in Turnhout zelfde probleem ERROR 1 bij Belgacom bandje 'we weten het' bedankt
  • kim_026

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten kim_026 heeft ontvangen van andere leden.

22 mei 2013, 22:52

Hier zelfde probleem, zoals er elke maand wel meer zijn. Kom je thuis van je werk om half tien en kan je niet even ontspannen. Schandalig, hoop op een compentatie
  • hilde_030

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten hilde_030 heeft ontvangen van andere leden.

22 mei 2013, 23:07

hallo,

ik heb hetzelfde probleem,ik heb hier nog steeds een error -1 staan,dus nog steeds geen televisie.

heel leuk als je nog even lekker in de zetel wil liggen

zijn er al waar het opgelost is?
  • Stachu

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Stachu heeft ontvangen van andere leden.

22 mei 2013, 23:11

Hier hetzelfde probleem in Alken Limburg

angry
  • Elsa

22 mei 2013, 23:14

Ik weet niet of er nog iemand van belgacom via dit forum nog een melding gaat sturen als het opgelost is , maar als je het forumopstart krijg je nog altijd een melding dat er problemen zijn dus zal het nog niet opgelost zijn

groetjes, Elsa
  • Elsa

22 mei 2013, 23:21

• Elsa

23 mei 2013, 08:49

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)