Beantwoord

Opname bekijken - start altijd vanaf begin

  • 10 July 2018
  • 4 reacties
  • 331 Bekeken

Als we een opname deels bekijken, daarna iets anders bekijken of de decoder in slaapstand zetten en terug aan en dan willen verder kijken waar we gestopt zijn lukt dit niet. Proximus vergeet gewoon compleet dat we al een stuk van de opname gezien hebben. Enkel als je stopt met kijken en onmiddellijk daarna wil hervatten werkt het. Dit is zeer irritant, vooral omdat doorspoelen bij Proximus TV heel schokkerig en onvoorspelbaar is. Bij de concurrentie hebben we dit probleem nooit gehad!

Wij hebben een TV decoder V6 en b-box 3V+. Ik heb al eens geprobeerd om alles zonder stroom te zetten en dan eerst de b-box en vervolgens de decoder op te starten, zonder succes.

Is dit een bug of wordt dit gewoon niet ondersteund door Proximus.
icon

Beste antwoord door SamuelD 1 August 2018, 11:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Robert,

Heb je de decoder al eens een reset gegeven, zie youtube filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=Zd9pr4BltYs

Groeten Geert
Neen dit werkt niet. Ik heb de decoder gereset, hij heeft een update geïnstalleerd en we hebben nog steeds hetzelfde probleem. Het lijkt me ook sterk dat dit zo'n probleem zou oplossen, die decoder slaat toch niets lokaal op (buiten een paar instellingen)? Dus ik neem aan dat opnames en alle metadata errond in de cloud zitten.
Reputatie 7
Badge +4
We doen even navraag voor je, Robbe. Van zodra we meer weten, koppelen we hier terug.
Reputatie 7
Badge +4
Mijn excuses voor het late antwoord, de functie is wel degelijk nog ondersteund , verder zijn we ook dat je een V5 compact decoder hebt. Het is belangrijk wanneer je een opname deels bekijkt je op stop drukt en niet op pauze, op die manier zou het wel moeten lukken de opname te hervatten nadat je iets anders hebt bekeken of de decoder in slaapstand hebt gezet.

Reageer