Vraag

2 decoders

  • 16 August 2018
  • 5 reacties
  • 367 Bekeken

Ik heb 2 decoders 2 tv's heb 1 nieuwe V5 aangekregen wat met de andere ?

5 reacties

bedoel je wat te doen met de oude decoder waarvoor je een V5 gekregen hebt?
Als het een oude V4 is moet je die zelf niet meer teugsturen en als het in ruil is van andere recentere decoder bv v5 dan moet die terug gestuurd worden
zie hier >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html

of bedoel je iets anders?

NB: als je bedoelt hoe aansluiten dan is dit gewoon op de zelfde manier als de oude
oude loskoppen en
netwerkkabel van bbox aan v5 decoder verbinden en van v5 decoder HDMI kabel aan TV verbinden.
Ik bedoel ik heb 2 decoders V4 in dienst living en slaapkamer en heb 1 decoder V5 via de post aangekregen mijn vraag is moet de 2de decoder ook vervangen worden ? Er is er maar 1 opgestuurd.
moeten is een groot woord, in feite is dit enkel nodig bij bv defect, maar als hier iemand van het proximus team langs komt zullen ze u wel verder helpen...
De andere was ook niet defect maar dient vervangen te worden voor nieuwe mogelijkheden.Ik zou denken of wel upgrade je alles en anders niets.
Reputatie 7
Badge +4
Als de andere decoders niet defect zijn, moeten deze inderdaad niet worden omgeruild, Bren.

Reageer