Skip to main content

Er zijn veel zenders verdwenen na overschakeling naar fiber, denk toch niet dat het de bedoeling is dat je plots minder hebt?

Gaat hier dan over crime en staat niet op 62

Op 37 hadden we babytv nu gaat de kleindochter niet tevreden zijn dat ze deze niet meer heeft

Rob staat plots op 181

Netflix niet meer op 57

Disney + ook niet meer op 58

Dit zijn er maar enkele die ik opsom

Er zijn nog meldingen hiervan bij overschakelen naar fiber. Maar aan de zendervolgorde is niets gewijzigd en moet nog altijd overeen komen met de zenderlijst zoals die geldt voor iedereen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaql_tv_ch_list/bedrijven-en-overheden/support/televisie/pickx-gebruiken/lijst-van-tv-zenders/pickx-zenderlijst-op-decoder-tv-box-app-web.html

Zet om te beginnen je decoder eens 20 sec. zonder stroom om te zien of dat alles oplost.
Maar mogelijk  kan het iets te maken hebben met het TV lijnnummer door overschakeling naar fiber. Een moderator kan hier meer over zeggen.


Er zijn nog meldingen hiervan bij overschakelen naar fiber. Maar aan de zendervolgorde is niets gewijzigd en moet nog altijd overeen komen met de zenderlijst zoals die geldt voor iedereen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaql_tv_ch_list/bedrijven-en-overheden/support/televisie/pickx-gebruiken/lijst-van-tv-zenders/pickx-zenderlijst-op-decoder-tv-box-app-web.html

Zet om te beginnen je decoder eens 20 sec. zonder stroom om te zien of dat alles oplost.
Maar mogelijk  kan het iets te maken hebben met het TV lijnnummer door overschakeling naar fiber. Een moderator kan hier meer over zeggen.

 

@guyke25 wat je eventueel ook eens zou kunnen proberen indien je een v7 decoder hebt en het heropstarten ook niets opgelost heeft van de zender lijst eens opnieuw in te laten laden, als volgt:

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “       
              |- Zenderinfo ophalen       

Er zijn nog meldingen hiervan bij overschakelen naar fiber. Maar aan de zendervolgorde is niets gewijzigd en moet nog altijd overeen komen met de zenderlijst zoals die geldt voor iedereen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaql_tv_ch_list/bedrijven-en-overheden/support/televisie/pickx-gebruiken/lijst-van-tv-zenders/pickx-zenderlijst-op-decoder-tv-box-app-web.html

Zet om te beginnen je decoder eens 20 sec. zonder stroom om te zien of dat alles oplost.
Maar mogelijk  kan het iets te maken hebben met het TV lijnnummer door overschakeling naar fiber. Een moderator kan hier meer over zeggen.

 

@guyke25 wat je eventueel ook eens zou kunnen proberen indien je een v7 decoder hebt en het heropstarten ook niets opgelost heeft van de zender lijst eens opnieuw in te laten laden, als volgt:

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “       
              |- Zenderinfo ophalen       

De fout is gebeurd in de lokale proximus winkel
Er had ene bij de omschakeling de optie van de tv veranderd dat je maar 30 zenders meer hebt

Nu dat het dan zolang duurt blijkbaar een it-probleem een andere medewerker die er wel veel van kent is aan ‘t wachten tot dat stuk in orde is,en dan brengt hij het normaal in orde.

Want nu ook ik kan mijn router niet benaderen momenteel om naar de instellingen te kijken 
Je verwacht altijd dat het beter wordt maar dat is niet het geval hoor


Reageer