Zenders Telenet vs Proximus

  • 15 January 2021
  • 35 reacties
  • 3078 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

De volgende zenders zitten in het basis pakket van Telenet

 

Eurosport 2 HD

Classica HD

Fox HD

BBC First HD

BBC Entertaiment

Nick Jr

History

Dit zijn 7 zenders die bij Proximus in een betalend pakket zitten,

het wordt tijd dat ze bij Proximus is ingrijpen, dan ons flut zenders te presenteren …

Ook opwaarderen naar HD, heeft Telenet een streep voor ,….


35 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Zou dit ook wel willen. Maar denk, dromen zijn bedrog. Kost PX en groot aandeelhouder, de Belgische Staat teveel geld 😷😉😥

Reputatie 7
Badge +1

Telenet lanceert gratis zender Play Sports Open vanaf 2 februari in haar basispakket.  In Nederland doet Ziggo dit al een hele tijd.

Gaat PX dit ook doen ?? 😷🤔😉

Reputatie 4
Badge +1

Ik denk niet dat PX het basispakket gaat uitbreiden. Ze hebben teveel problemen met hun V7 en dat kost geld. Zoals ik in een eerder topic schreef ben je als nieuwe abonnee beter af bij Telenet. Dit is geen verwijt naar de werknemers van PX, die doen zo goed mogelijk hun best, maar naar hogerhand.

Het is wat moeilijk om te vergelijken maar volgens mij kost tv bij TN 3 keer zoveel als bij PX (27eur t.o.v. 9eur in combinatie met onbeperkt internet). Of zie ik iets over het hoofd als ik de prijzen ga vergelijken?

Dan lijkt het me ook logisch dat TN meer in het basisaanbod heeft. Dus ‘beter af zijn’ bij TN is relatief gezien het prijsverschil...

Mijn abbo zou inderdaad ook duurder zijn bij TN daarom dat iedereen moet zelf overwegen waar hij het meest belang aan hecht en op die basis de operator kiezen!

Reputatie 7
Badge +1

Ik denk niet dat PX het basispakket gaat uitbreiden. Ze hebben teveel problemen met hun V7 en dat kost geld. Zoals ik in een eerder topic schreef ben je als nieuwe abonnee beter af bij Telenet. Dit is geen verwijt naar de werknemers van PX, die doen zo goed mogelijk hun best, maar naar hogerhand.

@Peter62. Ben er ook bang voor dat ze basispakket niet uitbreiden en upgraden van SD naar HD van de Engelse en Duitse zenders niet zullen uitvoeren. Heb er geen woorden voor dat de klanten de dupe zijn van de problemen met de V7. Maar PX heeft toch een sport zender waar ze veldrijden op uitzenden. Kunnen ze toch meer verschillende sporten op uitzenden zoals TN nu gaan doen. En het klopt naar hogerhand management toe. Gewone medewerkers kun je niets verwijten. Sinds Mevr. Leroy weg is gaat het achteruit met PX. Van de nieuwe CEO hoor je niets. Klant staat niet meer op de eerste plaats. Heel heel jammer 😷😥😥

Reputatie 7
Badge +3

De laatste communicatie dat wij intern hebben ontvangen in verband met nieuwe TV-zenders heb ik hier gepost:

4, 5 en zes worden in 2021 Play 4, 5 en 6 | Proximus Forum

De integratie van deze nieuwe zenders wordt ook gecommuniceerd op ons infochannel en via een artikel in de maandelijkse Pickx Newsletter gestuurd eind januari.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +1

De laatste communicatie dat wij intern hebben ontvangen in verband met nieuwe TV-zenders heb ik hier gepost:

4, 5 en zes worden in 2021 Play 4, 5 en 6 | Proximus Forum

De integratie van deze nieuwe zenders wordt ook gecommuniceerd op ons infochannel en via een artikel in de maandelijkse Pickx Newsletter gestuurd eind januari.

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD. Bedankt maar dit zijn geen nieuwe zenders maar bestaande die een andere naam krijgen. Zelfde principe als VTM 2 & 3 & 4 😷😥

Reputatie 6
Badge +2

De laatste communicatie dat wij intern hebben ontvangen in verband met nieuwe TV-zenders heb ik hier gepost:

4, 5 en zes worden in 2021 Play 4, 5 en 6 | Proximus Forum

De integratie van deze nieuwe zenders wordt ook gecommuniceerd op ons infochannel en via een artikel in de maandelijkse Pickx Newsletter gestuurd eind januari.

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD. Bedankt maar dit zijn geen nieuwe zenders maar bestaande die een andere naam krijgen. Zelfde principe als VTM 2 & 3 & 4 😷😥

Er zal evenwel vanaf 2 april een nieuwe SBS zender bijkomen nl: Play 7, normaal zou die bij zowel Telenet als bij Proximus te zien zijn.

Reputatie 4
Badge +1

Een nieuwe SBS zender? Die mogen ze voor mijn part laten waar hij is, SBS en VTM is meer reclame dan fatsoenlijke programma’s. Waarom geen TLC Cinéma en Paramount channel zoals in Brussel en Wallonië? 

Reputatie 7
Badge +1

Een nieuwe SBS zender? Die mogen ze voor mijn part laten waar hij is, SBS en VTM is meer reclame dan fatsoenlijke programma’s. Waarom geen TLC Cinéma en Paramount channel zoals in Brussel en Wallonië? 

Play 4, 5 en 6 zijn al aangepast. Nieuwe CEO van PX  is een Fransman, dus gaat alles voortaan naar Brussel en Wallonië 😷😥😪

Reputatie 6
Badge +2

Play 4, 5 en 6 zijn al aangepast. Nieuwe CEO van PX  is een Fransman, dus gaat alles voortaan naar Brussel en Wallonië 😷😥😪

 

Grappige uitspraak :relaxed:

Denk je toch niet echt dat een CEO beslist welke zenders in het aanbod komen?

Die moet gewoon zorgen dat er geld in het laatje komt, dat is zijn (enige) job ...

Reputatie 5
Badge +2

De laatste communicatie dat wij intern hebben ontvangen in verband met nieuwe TV-zenders heb ik hier gepost:

4, 5 en zes worden in 2021 Play 4, 5 en 6 | Proximus Forum

De integratie van deze nieuwe zenders wordt ook gecommuniceerd op ons infochannel en via een artikel in de maandelijkse Pickx Newsletter gestuurd eind januari.

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD. Bedankt maar dit zijn geen nieuwe zenders maar bestaande die een andere naam krijgen. Zelfde principe als VTM 2 & 3 & 4 😷😥

Er zal evenwel vanaf 2 april een nieuwe SBS zender bijkomen nl: Play 7, normaal zou die bij zowel Telenet als bij Proximus te zien zijn.

 

AntonellaD heeft in haar post bij een andere topic het niet alleen over Play 4, 5 en 6. Ga maar eens kijken.

Vanaf maandag (1/02) komen OUT TV (kanaal 94) en Magreb TV (kanaal 233) in heel België in het basisaanbod. Twee nieuwe zenders in Vlaanderen dus. Podium 19 was er al sinds vorige week. De Waalse muziekzender NRJ Hits TV stopt dan weer met uitzenden in april. 

Ik denk dat er wel wat Proximus-abonnees na vele jaren blij zijn dat OUT TV terugkeert (Rainbow-pakket remember?) én in het basisaanbod komt. Duik maar eens het archief in op dit forum ;-)

Zou Q-music met zijn tv-kanaal ooit eens bij Proximus komen vraag ik me af? aangezien er alleen Waalse radiozenders hun tv-kanaal hebben op Pickx.

Mvg

Reputatie 4
Badge +1

Proximus…

 

Wat zijn wij nu met Magreb Tv ..;; de zoveelste shit zender….

Zet er in de plaats van NRJ Hits die stopt, 192 TV op, die zit bij TV Vlaanderen ( APP TV )

toffe zender !!

Je kan zoveel doen, Eurosport 2,BBC Entertaiment, BBc First,Nick Jr, Stingray Classica History,zet ze in basis aanbod , zoals uw concurent  Telenet…

Nee Magreb , is dat een aanvulling voor Vlaanderen …….triestig !

Reputatie 7
Badge +1

Je kan zoveel doen, Eurosport 2,BBC Entertaiment, BBc First,Nick Jr, Stingray Classica History,zet ze in basis aanbod , zoals uw concurent  Telenet…

Vergeet de zender Fox niet en omzetting van verschillende zenders van SD naar HD 😷😉

Basispakket mist BBC first - telenet heeft het wel! Waarom in Vlaanderen geen 20 Franstalige zenders minder en BBC first in de plaats

Reputatie 4
Badge +1

TMC, TFX , C8  in HD bij Telenet in …….basis pakket !

Het zijn wel drie zenders die ik nooit bekijk,

Reputatie 7
Badge +1

Het zijn wel drie zenders die ik nooit bekijk,

Maar het gaat gewoon om de omzetting zenders van SD naar HD. Daar blijft PX gewoon heel ver achter 😷🤔😉

Reputatie 1
Badge

De volgende zenders zitten in het basis pakket van Telenet

 

Eurosport 2 HD

Classica HD

Fox HD

BBC First HD

BBC Entertaiment

Nick Jr

History

Dit zijn 7 zenders die bij Proximus in een betalend pakket zitten,

het wordt tijd dat ze bij Proximus is ingrijpen, dan ons flut zenders te presenteren …

Ook opwaarderen naar HD, heeft Telenet een streep voor ,….

Waarom moeten bij 2 verschillende operatoren dezelfde zenders zitten, of bijna dezelfde? Je kan toch zien welke zenders er zijn, en verdwijnen er of komen er bij dan is dat zo. Jij bent ook zo vrij om op te stappen en naar een ander te gaan, ik heb al 8 maal bij Telenet geweest een 6 tal keer hier denk ik, kan ook 7 of 8 zijn en dan nog 2 keer bij Orange.

Reputatie 1
Badge

Telenet lanceert gratis zender Play Sports Open vanaf 2 februari in haar basispakket.  In Nederland doet Ziggo dit al een hele tijd.

Gaat PX dit ook doen ?? 😷🤔😉

Ben al blij dat ik die zenders op dat bakje kan zien.

Reputatie 1
Badge

Ik denk niet dat PX het basispakket gaat uitbreiden. Ze hebben teveel problemen met hun V7 en dat kost geld. Zoals ik in een eerder topic schreef ben je als nieuwe abonnee beter af bij Telenet. Dit is geen verwijt naar de werknemers van PX, die doen zo goed mogelijk hun best, maar naar hogerhand.

ik ben toch ook maar net een maand klant, en ik ondervind geen problemen met die V7. Ja het enige is die korte tijd op die cloud dat opnames worden bijgehouden, en die zender-gids die op niets trekt. Dat in feite een horizontale gids zou moeten zijn in plaats van een verticale.

Reputatie 1
Badge

Een nieuwe SBS zender? Die mogen ze voor mijn part laten waar hij is, SBS en VTM is meer reclame dan fatsoenlijke programma’s. Waarom geen TLC Cinéma en Paramount channel zoals in Brussel en Wallonië? 

Play 4, 5 en 6 zijn al aangepast. Nieuwe CEO van PX  is een Fransman, dus gaat alles voortaan naar Brussel en Wallonië 😷😥😪

peter koop dan IPTV dan hoef je je niet druk te maken over over die SBS zender en kan je die andere zenders die je wil zien wil bekijken. of er dan ondertitels bij zijn weet ik niet, dit is nagelang wat je koopt. Ik heb een dreambox, maar je hebt ook IPTV dus je moet maar wat googlen.

Reputatie 5

En bij welke legale aanbieder kunnen we dan terecht voor zo een abonnement?

Reputatie 1
Badge

Proximus…

 

Wat zijn wij nu met Magreb Tv ..;; de zoveelste shit zender….

Zet er in de plaats van NRJ Hits die stopt, 192 TV op, die zit bij TV Vlaanderen ( APP TV )

toffe zender !!

Je kan zoveel doen, Eurosport 2,BBC Entertaiment, BBc First,Nick Jr, Stingray Classica History,zet ze in basis aanbod , zoals uw concurent  Telenet…

Nee Magreb , is dat een aanvulling voor Vlaanderen …….triestig !

nee, niet triestig. Ik denk dat jij eens zou moeten weten hoeveel mensen er blij zijn met die enkele zenders die bij Proximus en Telenet staan. Ik weet niet of ze hier allemaal zijn bij Telenet een 3 of 4 tal. Maar dat zijn ook Belgen, die liever hun landtaal spreken. Ik weet niet waar jij woont, maar dan kom je beter niet naar Merksem Antwerpen want daar krioelt het van verschillende mensen die van een ander origine zijn, maar toch Belg, want anders kom je dit land niet in en die hebben ook recht op televisie. Niet iedereen kan zomaar een schotel op zijn dak zetten of tegen zijn gevel hangen, of IPTV te kopen.

Reageer