Vraag

zender veranderen

  • 20 February 2024
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Ik heb op de pc PICKX TV app, de zendervolgorde aangepast. Dat heeft goed gewerk voor mijn tv, mijnpickx app op mijn telefoon echter op de pickxapp op mijn pc is de zendervolgorde op live TV een zooitje, in het geheel niet zoals ik ze veranderd had. In de TV gids staat de volgorde wel goed.Ik heb van alles geprobeerd, zelfs de app opnieuw geladeb maar het resultaat blijft het zelfde. En de chat robot begrijp mijn vraag natuurlijk niet

 


1 reactie

ik probeer te volgen, als ik het goed begrijp heb je op de PC (via pickx webversie) gelijk aan http://pickx.be/zenders (terwijl je ingelogd was) de zendervolgorde aangepast hebt.
En dit werkte goed op je TV zeg je, dus met andere woorden op je decoder was de zenderelijst ook aangepast, zenderlijst op je decoder was dus in orde zoals ingesteld via je PC.

Maar dan zeg je:

mijnpickx app op mijn telefoon echter op de pickxapp op mijn pc is de zendervolgorde op live TV een zooitje

bedoel je dat de volgorde dan op je PC (via pickx webversie) achteraf en ook op je telefoon (via de pick-app) niet in orde meer is?

Reageer