Skip to main content
Ik heb een Ipad met IOS10.3.3 met de melding erbij dat hij up to date is?

Upgrade naar IOS12.4 gaat niet.

Dus: wil ik nog Proximus TV op mijn ipad moet ik een nieuwe kopen, waar wel IOS12.4 op zit.

Dus voor ik een nieuwe Ipad ga kopen is mijn vraag: heb ik IOS12.4 op Ipad nodig om Pickx terug opgestart te krijgen?

Graag een antwoord van Proximus zelf.
hopelijk krijgen ze het vlug in orde !
Beste Martin, kan ik een antwoord op mijn vraag a.u.b??

Alvast bedankt.
Ja dan zal je moeten wachten tot maandag tot dat de proximus medewerkers terug langskomen op het forum.

Bellen kan ook naar support/helpdesk op 0800 22 800 maar ik denk dat je best wacht tot maandag voor een antwoord op je vraag.
De betrokken teams zijn op de hoogte van dit probleem en doen het nodige om dit zo spoedig mogelijk in orde te brengen.
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag:

Heb ik IOS12.4 op Ipad nodig om Pickx terug opgestart te krijgen?

Na meer dan 2 weken graag het antwoord hierop!

Alvast bedankt.
Inderdaad, enkel de nieuwere versies kunnen de Pickx app draaien momenteel.
Aan @WenzelR : Welke aub?
Ter info blijkbaar wel op ios12.4 lees ik hier een paar berichten hoger.
Maar hun installer laat blijkbaar wel toe om te installeren op een ios waarop het helemaal niet meer werkt. Een tijd terug was er door verschillende gerapporteerd dat de oude versie haperde: geluid weg en dan haperend terug. Als ‘oplossing’ werd altijd gesuggereerd eens terug installeren; resultaat niks meer. Bravo Proximus!
Op een nieuwe iPad met ios 10.4 hapert de Pickx streaming. Geen pretje om daar naar te kijken.

Heb zojuist vanuit de Pixkx bericht gestuurd. Wie weet of de developers dit bericht dan wel lezen.
Maandag kunnen de Proximus medewerkers het in ieder geval dan hier lezen dat je problemen hebt en doorgeven naar de bevoegde dienst indien dit nog niet gebeurd is....
Op een nieuwe iPad met ios 10.4 hapert de Pickx streaming. Geen pretje om daar naar te kijken.

Heb zojuist vanuit de Pixkx bericht gestuurd. Wie weet of de developers dit bericht dan wel lezen.


hi, ondervind je hiermee nog steeds problemen ?
Ik heb een Ipad met IOS10.3.3 met de melding erbij dat hij up to date is?

Upgrade naar IOS12.4 gaat niet.

Dus: wil ik nog Proximus TV op mijn ipad moet ik een nieuwe kopen, waar wel IOS12.4 op zit.

Dus voor ik een nieuwe Ipad ga kopen is mijn vraag: heb ik IOS12.4 op Ipad nodig om Pickx terug opgestart te krijgen?

Graag een antwoord van Proximus zelf.Ik heb een Ipad met IOS10.3.3 met de melding erbij dat hij up to date is?

Upgrade naar IOS12.4 gaat niet.

Dus: wil ik nog Proximus TV op mijn ipad moet ik een nieuwe kopen, waar wel IOS12.4 op zit.

Dus voor ik een nieuwe Ipad ga kopen is mijn vraag: heb ik IOS12.4 op Ipad nodig om Pickx terug opgestart te krijgen?

Graag een antwoord van Proximus zelf.

Bij mij ook niet ik heb versie10.3.3 bij het installeren van de app staat er dat deze werkt vanaf versie 9, niet dus,ik heb al een paar keer gebeld maar er wordt geen vervolg aangegeven ,graag een antwoordt proximus want ik moet al een tijdje mijn TV missen via de App. Een ontevreden klant..
Ondertussen is er een fix, het kan nog enkele dagen duren vooraleer Apple deze verifieerd en deze beschikbaar stelt.

Kan er een fix komen zodat ik tv kan zien op mijn iPad4 ( met ios10.3.3), niet via de app(werkt enkel vanaf ios11)  maar via jullie website proximuspickx.be ?

Op mijn iPad start promimuspickx nu wel gedeeltelijk op, ik zie alle zenders met het play-pijltje erop, maar als ik op een pijltje druk krijg ik een zwart scherm met enkel links bovenaan een pijl ‘TERUG’.

Een oplossing zou een mooie geste zijn van Proximus naar vele gebruikers met een iPad 4.


Reageer