Op 17 mei kreeg ik een mailtje dat Proximus mijn indertijd aangekochte TVbox gaan vervangen door een nieuwe TV box aan € 8. Geprobeerd de klantendienst via het opgegeven nummer te bereiken maar via de voorgeprogameerde toetsen opvraging (druk voor...op toets... ) niet mogelijk door te geven. dat ik dit niet wenste. Uiteindelijk toch iemand bereikt die pretendeerde dat proximus een eigen TV box niet zal vervangen of toch geen abo van € 8 zou aanrekenen. Ook doordat geen men dit bij levering kon weigeren was ik gerust. Nu heeft de post het paketje aan mijn voordeur geplaats terwijl ik op reis ben tot midden juli. Waar kan ik hiervoor terecht bij proximus.
Beetje gelijkaardig verhaal hier. Mail gekregen, zoals gevraagd voor 16 juni contact opgenomen met Proximus om te zeggen dat ik dit niet wens, men zei me dat het in orde was, dus geen levering en geen extra huur kost, en vandaag krijg ik e-mail van Bpost dat ze me maandag toch de nieuwe TV Box gaan leveren…Ik wil dus geen extra huurkosten en ook niet het stoppen met werken van mijn oude aangekochte TV Box die perfect functioneert. Gezien men blijkbaar toch al het product naar Bpost heeft verstuurd vrees ik dus dat men het toch levert, zelfs als ik er niet zou zijn, en ik dus hieraan vastzit. Ik zal dit ook nog eens invullen in mijn Forumprofiel. Uw referentie SWAP_202325_84571
Ter info:
hier ga je geen reactie van de PX medewerkers krijgen, aangezien ze niet langskomen tijdens het weekend, maar de helpdesk daarentegen blijft bereikbaar op 080022800.
Bedankt Martin. Ik heb gisteren nog eens gebeld naar nummer maar ze kunnen vrees ik niet veel doen want pakket zit al bij Bpost. Enige optie is dan weigeren bij aflevering maar vrees dat de oude box dan toch riskeert te worden afgesloten. Beetje spijtig dat het zo een beetje ‘geforceerd’ wordt terwijl de huidige aangekochte box nog perfect functioneert. Indien deze stuk zou zijn dan moet je deze natuurlijk vervangen maar dat is niet zo en heb ook geen behoefte aan nieuwe functies, de huidige doet wat hij moet doen en voor de rest heb ik een Apple TV
Inderdaad daar kan ik zeker inkomen, want ik zou het ook heel spijtig vinden moesten ze aan de uitfasering van de V5C beginnen wat ze trouwens al een lange tijd doen met de V5 decoder.
Een reden te meer dat ik het spijtig zou vinden is omdat ik met deze decoder heel tevreden ben en er totaal geen problemen mee gehad heb tijdens al die jaren vanaf de V5C op de markt gekomen is.
je kan het pakket weigeren/niet afhalen en dan wordt het teruggestuurd naar proximus.
groeten
tina
excuses, we hebben je bericht gemist
Ik zie op dit moment geen openstaand order: heeft iemand de decoder terug bij post afgeleverd?
@ allen: weet dat er vaak aanpassingen van opties en mogelijkheden gedaan worden voor TV via de decoders: oude decoders zullen deze aanpassingen niet meer ontvangen, en op een bepaald moment gaat een oude toestel niet meer kunnen funcioneren met de nieuwe programmatie …
Ik heb uiteindelijk de levering kunnen weigeren. Zolang de bestaande TV Box werkt heb ik geen nieuwe nodig (heb als backup nog een aangekochte V5C), als beide niet meer zouden werken kan ik nog altijd zelf een nieuwe bestellen. Dus graag niet opnieuw sturen noch aanrekenen op de factuur vanaf augustus. Dank bij voorbaat. Vriendelijke groeten Philippe
Zonet bericht gekregen van Bpost dat er opnieuw een TV BOX zou verstuurd zijn na vorige weigering. Dus morgen moet ik opnieuw levering proberen weigeren. Vriendelijke en behulpzame dame van de klantendienst heeft een ticket opgemaakt om dit te melden maar dit mag wel stoppen. Het heen en weer sturen van die TV Boxen lijkt me ook niet echt efficiënt.
ik ga in overleg met technische collega’s hoe we dit best oplossen
groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.