Skip to main content

het laatste jaar op TV beneden (en ook boven, 2e decoder op wifi) regelmatig onderbrekingen, tv beelden bevriezen even, op radio eveneens zelfde symptomen. Met wifi voor laptop en smartphone minder problemen (ogenschijnlijk). 

De modem en decoder zijn intussen al vervangen maar het werkt dan een weekje redelijk goed en dan komen die problemen gewoon terug en worden erger. Resets van devices leveren geen resultaat. Is er iemand die dit op vlak van de lijn nog eens kan controleren of ziet iemand hier nog een oplossing …?

Als je het ook hebt met decoder rechtstreeks verbonden aan de bbox met een utp netwerkkabel aan de bbox en de bbox en decoder zijn reeds vervangen en ook gereset, dan schiet er niet veel meer over dat iemand van Proximus maandag eens je lijn test en eventueel beslist of er technieker moet komen om alles eens na te zien.

Je kunt ook eens je lijnsnelheid testen ( http://speedtest.net ) met een pc/laptop verbonden rechtstreeks met een netwerkkabel aan de bbox , terwijl je wifi uitzet op je bbox met wifi knopje vooraan om vast te stellen of je snelheid hoog genoeg is en dit eventueel de reden zou kunnen zijn.


@geertvb  ik heb j lijn gecontroleerd en zie dat deze niet super uitmeet
we kunnen best hiervoor iemand ter plaatse sturen om je verbinding verder na te kijken
als je wenst kan ik een afspraak voor je inboeken
kan je een aantal voorkeursdatums doorgeven hiervoor ?


Reageer