Ik heb een pay en go + voor mijn dochter gekocht (er was een actie). Dus kaartje gekregen, alles lijkt in orde. Echter dan moet je je kaart “activeren”.
e-id werkt niet (en op andere websites wel)
itsme kennen ze niet
of je doet het “snel” via de proximus login, om een login te maken sturen ze een sms naar … juist je telefoonnummer die grappig genoeg geblokkeerd is, want je moet je aanmelden om je pay en go te activeren. ik ben al een uur bezig in het weekend, fantastisch.
Dus bellen maar: automatisch menu, voor welk telefoonnummer belt u, ah ja voor het telefoonnummer dat ik wil deblokkeren. Leive stem: deze tel nummer is geblokkeerd, ga naar website blabla om te deblokkeren (daarvoor bel ik net, de website werkt niet), einde menu
Dan maar chat: lieve dame: hebt u website al geprobeerd: JAAAAAAAAA en toen viel de chat uit.
De stoom komt uit mijn oren. wat een bedroevende service. AI werkt enkel als er in het bedrijf iemand zit met ook een beetje intelligentie hoor.