Skip to main content

Ik heb een pay en go + voor mijn dochter gekocht (er was een actie). Dus kaartje gekregen, alles lijkt in orde. Echter dan moet je je kaart “activeren”.

e-id werkt niet (en op andere websites wel)

itsme kennen ze niet

of je doet het “snel” via de proximus login, om een login te maken sturen ze een sms naar … juist je telefoonnummer die grappig genoeg geblokkeerd is, want je moet je aanmelden om je pay en go te activeren. ik ben al een uur bezig in het weekend, fantastisch.

 

Dus bellen maar: automatisch menu, voor welk telefoonnummer belt u, ah ja voor het telefoonnummer dat ik wil deblokkeren. Leive stem: deze tel nummer is geblokkeerd, ga naar website blabla om te deblokkeren (daarvoor bel ik net, de website werkt niet), einde menu

 

Dan maar chat: lieve dame: hebt u website al geprobeerd: JAAAAAAAAA en toen viel de chat uit.

 

De stoom komt uit mijn oren. wat een bedroevende service. AI werkt enkel als er in het bedrijf iemand zit met ook een beetje intelligentie hoor.

@Tim VdBogaert 

Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling zoals bv het gesm telefoonnummer waarover het gaat....
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Tim VdBogaert  Is het mogelijk je profiel aan te vullen met het pay and go nummer?


Reageer