Vraag

Waarom komen gewiste progamma's na een korte tijd terug in de opnames te staan?

  • 2 January 2021
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Er is de laatste tijd veel fout aan het lopen in de opnames en planning. Als ik een programma gewist heb uit de opnames, dan komt die gegarandeerd nog een paar keer terug te staan in de lijst. Je kan ze wel niet eer bekijken, want als je op kijken klikt, verdwijnt hij weer om een alf uur later terug te blinken in de lijst. Ik neem alles op wat ik wil zien, dus dat is soms wel verwarrend. Kunnen jullie dat eens bekijken? En in de planning heeft het nog altijd geen zin om een gepland programma terug te wissen, want hij wordt toch ogenomen. Heel vervelend.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Elma Kan je zowel de modem als decoder eens herstarten zoals hier staat uitgelegd? Je mag alle toestellen uitschakelen en dan in die volgorde herstarten. Dit zou voor beterschap moeten zorgen.

Reputatie 7
Badge +3

Grapjas, dat heb ik al 10000 keer gedaan, maar er verander niks. Rond 12u ‘s nachts binnen ze allemaal terug te komen;

Reputatie 6
Badge +2

Grapjas, dat heb ik al 10000 keer gedaan, maar er verander niks. Rond 12u ‘s nachts binnen ze allemaal terug te komen;

 

Is dat met die fameuze V7 decoder dat je miserie hebt? Zo ja dan ben je niet de enige want het regent klachten over die V7 decoder.

Ik persoonlijk heb geen last aangezien ik nog met een V5c decoder zit.

neen geen V7 decoder 

Reputatie 7
Badge +4

@Elma Ik zie dat je 2 decoders hebt. Zie je ze dan bij allebei weer staan, of maar op 1 decoder ?

Reageer