Beantwoord

vrt nws serie opname 19u lukt niet meer

  • 23 July 2023
  • 7 reacties
  • 160 Bekeken

vrt nws serie opname 19u lukt niet meer, zowel op v5 als op android decoder, gewoon opnemen, iedere dag opnieuw invoeren lukt wel en ook nws van 13u en laatavond lukken wel met serie opname.

Op nws 19u staat wel mogelijkheid om serie opname te annuleren en dat lukt en terug serie opname activeren lukt precies ook maar geen opname. En dit sinds verleden week, ondertussen  bbox3 en decoders gereset maar geen resultaat

icon

Beste antwoord door YorickP 25 July 2023, 16:03

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1

Wij hebben hetzelfde probleem met een V5C sinds een week of twee. Heel vervelend. Serieopname annuleren noch reset geven gewenste resultaat.

en een oplossing daarvoor? Denk niet dat er maar 2 gebruikers zijn met dat probleem

Reputatie 1

of de rest zit om 19u braaf klaar voor de tv

Reputatie 6
Badge +3

Ik ben het aan het doorgeven om te laten onderzoeken. 

@barlette kan u ook uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kan ik ook meemelden dat u er last van heeft.

Idem dito bij ons. Van alles geprobeerd maar niets lukt nog… :-(

Graag dringend een oplossing vanwege Proximus.

Alvast dank voor de moeite, zojuist mijn tf nummer ingegeven

Reputatie 6
Badge +3

Er leek inderdaad iets mis te lopen met de streams en opnames dat we van de provider doorkregen. Ik heb daarnet ook bevestiging gekregen dat het zou opgelost zijn. U zou vanaf vandaag weer correct de serieopname inplannen (en dan wordt deze ook effectief opgenomen).

Reageer