Vraag

vraagje over tv box

  • 22 December 2023
  • 13 reacties
  • 247 Bekeken

kan je op deze apps bijzetten zoals vrt max

 

13 reacties

@slakky

Neen dit is niet mogelijk bij deze V5C decoder.

Ik heb ook deze decoder en om naar vrt max (en andere) te kijken gebruik ik een HDMI google dongle die op een HDMI poort van mijn TV aangesloten om te casten → casten naar tv .

Reputatie 4
Badge +1

@slakky  of overgaan naar de V7 de Android versie 😉

@Master-magic 

ik vraag mij af of VRT max wel te installeren valt op op de V7 decoder, omdat er hier al zijn die dit gemeld hebben dat het niet lukte ? Heb jij een v7 decoder en lukt dit bij u wel ?

Reputatie 4
Badge +1

@Martin ik heb fiber maar geen tv product bij proximus, ik veronderstel dat de android tv box bij proximus de allermeeste apps moet kunnen draaien, 

zou dit ondertussen al niet mogelijk zijn ????

@Master-magic

Zou inderdaad kunnen dat het al mogelijk is (eigenlijk zou ik het ook maar normaal vinden), of mss was het om een andere reden dat het bij hen niet lukte, want als je achteraf geen feedback meer krijgt is het inderdaad heel moeilijk om conclusies te trekken. Ook vond ik het raar dat het niet mogelijk was volgens sommigen, aangezien op de VRT site staat dat het onder ander mogelijk is op recente tv-boxen van Telenet, Proximus en Orange.

We horen het mss hier nog wel van anderen die een V7 decoder hebben.

Reputatie 4
Badge +1

@Martin  idd ben ook benieuwd of het ondertussen al of niet werkt op een V7, zou er ook van uit gaan dat dit moet werken.

we horen het wel snel.

@slakky 

VRT max werkt op v7, evenals VTM go..(ook YouTube, Netflix, Prime,Disney Plus)Tot hiertoe geen probleem mee ondervonden.

Mvg

Artie

Omdat het niet vermeld wordt, op de V6 gaat het ook, “bai the wai” 😉

Maar ik weet wel niet of PX die nog als ruildecoder zou opsturen aan @slakky indien hij eventueel zou zijn V5C willen ruilen voor een V6 decoder. Aangezien het uiteindelijk de bedoeling is van PX om uiteindelijk nog met de twee type decoders verder te werken en dit zijn, de V5C en de V7&V7C decoder.:

Welk model heeft u van decoder?

V5C
V5c
V7-Decoder
V7
V7C-wifi-Decoder
V7C = TV box Android wifi
Reputatie 7
Badge +3

@slakky  Zal ik je een v7 opzenden?

 

Omdat het niet vermeld wordt, op de V6 gaat het ook, “bai the wai” 😉

Ik vrees “foutje”, ik heb VRT Max e.a. apps via mijn Samsung TV geïnstalleerd
Maar ondertussen heeft mijn V6 de geest gegeven en kan ik niet bevestigen dat het via de V6 wel of niet lukt.

Reputatie 7
Badge +3

@Mutlie Nee dit lukt ook niet

 

@Master-magic

Zou inderdaad kunnen dat het al mogelijk is (eigenlijk zou ik het ook maar normaal vinden), of mss was het om een andere reden dat het bij hen niet lukte om VRT-Max te installeren, want als je achteraf geen feedback meer krijgt is het inderdaad heel moeilijk om conclusies te trekken. Ook vond ik het raar dat het niet mogelijk was volgens sommigen, aangezien op de VRT site staat dat het onder ander mogelijk is op recente tv-boxen van Telenet, Proximus en Orange.

We horen het mss hier nog wel van anderen die een V7 decoder hebben.

 

@slakky

VRT max werkt op v7, evenals VTM go..(ook YouTube, Netflix, Prime,Disney Plus)Tot hiertoe geen probleem mee ondervonden.

Mvg

Artie

Mss hangt het dan van de Pickx App versie af die op hun V7 staat (stond), indien het niet lukte bij hen!?

Reageer