Beantwoord

Voortdurende storing bij bekijken van opnames


Reputatie 2
Badge

De laatste dagen voortdurend storing bij het bekijken van opnames (60 dagen). Rechtstreeks kijken gaat wel vlot. Zou een algemeen probleem zijn??

icon

Beste antwoord door Martin 28 May 2020, 12:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

toch al eens proberen van je modem en decoder eens te herstarten

  • zet decoder zonder spanning
  • zet je bbox modem ook zonder spanning gedurende 5 sec
  • dan laat je deze terug heropstarten tot zijn DSL controlelampje continu blijft oplichten
  • dan zet je de decoder terug onder spanning.

Ik heb dit ook de laatste dagen. Zeer vervelend en dat toont het kwaliteit van het product Proximus TV

Reputatie 7
Badge +4

Er is geen algemeen probleem gekend met de opnames van 60 dagen. Heeft het herstarten van de toestellen zoals Martin voorstelde geholpen ? 

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb ook al problemen gehad met een cloudopname waar het beeld ook verstoord was, enkel het terugzetten van de aflevering door Proximus heeft gewerkt. Best ook vermelden op welke zender,welke serie inclusief datum en tijdstip van uitzending.

Op dat gebied heb ik tot nu toe echt geen problemen met opnames maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat het in de toekomst toch kan gebeuren, ik denk trouwens niet dat het iets te make heeft of ne nu een v5 of een v5 compact hebt.

Reputatie 6
Badge +3

Dat ligt eigenlijk meer op welke server de cloudopname gebeurd is, dat je problemen kan hebben. Jouw procedure uitvoeren kan je altijd proberen. Dat is voor tel voor alle decoders die nog in omloop zijn, wanneer het om cloud opname gaat dat is enkel van tel voor decoder v5 met HDD. Al de rest zijn cloud only.

Wel heeft mijn pa met cloud opnames op de v5 dit soms kunnen oplossen door enkel de modem te herstarten of te resetten, maar dat zal wel weer niet alle opname problemen oplossen natuurlijk.

Reputatie 2
Badge

Ik had het bij het bekijken alle cloud-opnames en niet bij het live kijken. Nu inderdaad opgelost met de hierboven vermelde herstart procedure. Hopelijk blijft het zo...

bedankt voor de feedback.

Het is inderdaad zo dat je niet kunt concluderen als live kijken in orde is dat dit ook in orde zal zijn voor opnames of omgekeerd.

Reputatie 6
Badge +3

Bedankt voor de terugkoppeling dan was het inderdaad geen probleem met een enkele cloudopname. Het is altijd belangrijk om te weten of dit voor 1 serieopname is. Dat al je opnames op verschillende zenders problemen hebben doordat ze allemaal op dezelfde opname server staat is quasi onbestaand. Dan is inderdaad de beste manier wat Martin voorstelde om te doen.