Beantwoord

Volledig scherm


Reputatie 3
Badge +1

Wanneer ik volledig scherm kies en dan per abuis de muis aanraak dan krijg ik steeds die vervelende rode balk. Wat doe ik fout?

icon

Beste antwoord door Martin 4 July 2021, 11:25

Bekijk origineel

11 reacties

@PaulBonnyns, U doet niks verkeerd, dit is de vooruitgangsbalk die je bedoelt en dient om te kunnen spoelen maar als je een tijd van de muis afblijft zal die vanzelf verdwijnen

 

Reputatie 3
Badge +1

Dag Martin 

Bedankt voor jouw reactie. 

Dat is het juist. 

De balk verdwijnt niet. 

Al blijf ik lang van de muis af.

 

Paul 

sluit eens de pixck af en dan terug openen helpt dat niet

Reputatie 3
Badge +1

Als ict er op rust heb ik alle truken van de foor geprobeerd. 

Dan hoop ik dat er maandag iemand van het Prox forumteam je kan verder helpen.

NB: Heb nog eens bij mij gekeken op http://proximuspickx.be en die rode vooruitgangslijn verdwijnt toch nog bij mij, zowel in volledig al in niet volledig scherm.
Als ik verschillende keren pickx heropen verdwijnt ze in het begin niet altijd even vlug.

Ik heb alleen getest op zender 1️⃣ (VRT) 

Reputatie 5

Ook als je muisaanwijzer ergens hoger geplaatst wordt? Zolang die beneden staat gaat die balk ook blijven staat.

De muisaanwijzer moet inderdaad zichtbaar zijn bvb laat hem in het midden van het scherm staan, al zou Proximus dit mss toch beter voorzien dat je zelfs als je muisaanwijzer onderaan laat in het beeld laat staan, dat de vooruitgangsbalk dan toch ook verdwijnt. 

maar er is blijkbaar toch meer aan de hand, ik heb nog effen geprobeerd bij mij en op Ring TV bv blijft die vooruitgangsbalk wel staan zelf al staat de muisaanwijzer midden in het beeld!!!!

Als ik dan bij Ring TV even op rechtsboven op dat TV-scherm symbool klik en de muiswijzer dan terug in het midden van het beeld zet verdwijnt die vooruitgangsbalk wel uit het volledig beeld en blijft hij dit ook doen, het gebeurt blijkbaar (soms)  alleen in het begin als ik begin te kijken naar een zender!

 In het kort :
je moet de muisaanwijzer ergens zetten tot de tijdsaanduiding op de vooruitgangsbalk verdwijnt (aangeduid met de rode pijltjes hieronder)

 

Reputatie 3
Badge +1

Zal bij de volgende match ne keer testen.

 

Bedankt.

Reageer