Vraag

voetbalzenders niet beschikbaar

  • 22 August 2020
  • 3 reacties
  • 296 Bekeken

Reputatie 1

Hallo ,

ik probeer de voetbal zenders 111; 112 en 113 te bekijken via de Pickx app en dit lukt niet. In de tv-gids staat er niks. Via de decoder kan ik wel naar de voetbal kijken. Waarom gaat dit niet.? Andere sportzenders kan ik wel bekijken (121; 122, enz).

Eddy


3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Dit lijkt toch wel een algemeen probleem te zijn bij Proximus, ik zie bij mij hetzelfde probleem op mijn iPad. Op TV is het O K. De andere sportzenders vanaf 101 tem 110 gaan perfect, 111, 112 en 113 niet, en vanaf 121 wel. Dus bel best naar Proximus op 080022800. Nu ga ik nog eens de PC starten en zien of het daar ook mis is. 
Ik heb wel geen pickx op mijn PC maar met de browser op www.proximustv.be gaat het wel. Je moet daar wel inloggen, dat lukt blijkbaar met de gegevens van myproximus.

Dus TV of browser zijn OK.

Maar met app pickx blijft het niks. De gids is inderdaad leeg. De proximusmedewerkers komen in het WE niet op het forum. 
Wij hebben bezoek, dat wordt opnemen en morgen zien.
Dat wordt in heel wat huishoudens misschien wel ruzie, voetbal op tv of niet! 😂

Reputatie 7
Badge +4

Er was dit weekend in Antwerpen en Limburg inderdaad een probleem met de voetbalkanalen op de app. Dit is nu opgelost. Onze excuses voor de hinder.

Reputatie 1

Ook in Vlaams-Brabant dus, want daar woon ik. Maar ik kan ze nu bekijken. Bedankt voor de reactie

Reageer